خبر فوری

نادران: «اوجی» درباره اموالش خلاف واقع سخن گفت

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم سلامت و پاکدستی وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم، گفت: وزیر پیشنهادی نفت درباره اموالش خلاف واقع سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه سوم شهریور و در جریان بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم الیاس نادران در مخالفت با «جواد اوجی» وزیر پیشنهادی نفت، گفت: آنچه برای ما در سال های اخیر اهمیت پیدا کرد این است که مردم به جریان انقلابی و پاکدست اعتماد کردند و انتظار دارند جریانات اداره کشور بر همین مدار حرکت کند، بنابراین بنده در موافقت ها و مخالفت‌ها بیش از آنکه به کارآمدی وزرای پیشنهادی نگاه کنم به سلامت و پاکدستی این افراد حساسیت نشان دادم.

وی افزود: در مجلس گذشته با دوستان بحثی داشتم مبنی بر اینکه، حیف بدتر است یا میل؟ بنده معتقدم تا میل نباشد حیف نمی شود. نفوذ از پنجره فساد وارد می شود اگر فخری زاده ها را می زنند به دلیل نفوذ از نقطه های فساد است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به وزیر پیشنهادی اطلاعات عرض کردم آنچه دوستان در مورد فتنه ۸۸ و قم می گویند به کنار، با فساد در وزارت اطلاعات چه خواهید کرد، ما مدیران پاکدست می خواهیم. نهادهای اطلاعاتی باید سالم ترین افراد را داشته باشند. به بقیه وزرا هم همین نکته را گفتم.

نادران با اشاره به جلسه او با زویر پیشنهادی نفت، گفت: با اوجی جلسه ای گذاشتم و گفتم قصد من راستی آزمایی است نه اقرار به چیزی.

وی اظهار داشت: از اوجی سوال کردم لیست اموالش در شبکه های اجتماعی را دیده است؟ پاسخ داد چه می گویید؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نمایندگان در شبکه های اجتماعی لیست اموال وی را دیده اند، اما وزیر پیشنهادی که در معرض انتخاب است ندیده است؟

نادران گفت: سوال کردم چه دارید گفت ۳ آپارتمان یکی خانه هروی، یک خانه به همسرم ارث رسیده و یک خانه پسرم دارد، از مراجع ذیربط سوال کردم ۹ مورد اموال وی را لیست کردند. دو برگه اموال «اوجی» بود.

وی تصریح کرد: کسی که به این صراحت خلاف واقع می گوید در مواقع دیگر هم همین است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: در موردی اعلام کرد رستم قاسمی و فرد دیگری کار کردند و فرد شاکی به جای آنها در مورد من داستان پردازی کردند سوال اینجاست چرا در مورد رستم قاسمی حرف نزده است.

نادران گفت: دوستان ما اصرار می کنند که گزارش های وزارت اطلاعات و نهادهای امنیتی «فلان و بهمان» است.

وی تصریح کرد: به مخبر هم گفته ام «دیمیتریس کامبیس» را چه زمانی پرونده اش را رو کردند، کی دکل های گم شده و کشتی هایی که بردند رو شد؟ زمانی که از فرودگاه امام خارج شد، آیا نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آن زمان مسئولیت نداشتند؟

به گزارش مهر از ابتدای جلسه صبح امروز تعداد ز یادی از نمایندگان اطراف نادران جمع شده بودند و با وی صحبت می کردند. به نظر می رسید احمد امیرآبادی نماینده قم تلاش دارد نادران را قانع کند پس از این اظهارات نادران نیز تعداد زیادی از نمایندگان برای بررسی مدارکی که نادران به آنها استناد می کرد، نزد وی رفتند.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید