خبر فوری

شهریار مغانلو به سپاهان پیوست؛ پرواز به اصفهان

هرمزبان – شهریار مغانلو در اصفهان به فوتبال خود ادامه می دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، همانطور که پیش از این در طرفداری نوشته بودیم، محمد محبی راهی سانتاکلارا شد و در آن سو شهریار مغانلو به سپاهان پیوسته تا در این تیم به فوتبال خود ادامه دهد. باشگاه سانتاکلارا با انتشار متنی این انتقال را تایید کرد. اعلام رسمی انتقال شهریار مغانلو به سپاهان، به منزله پایان یک دوئل جذاب نقل و انتقالاتی بین تیم‌های اول و دوم لیگ برتر ایران بود.
کار انتقال محمد محبی بازیکن فصل گذشته سپاهان به تیم سانتاکلارا به پایان رسید و این بازیکن پس از رونمایی رسمی، به این تیم پرتغالی پیوست. روی دیگر این خبر، معاوضه محبی با شهریار مغانلو بود که پس از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس، حالا راهی جدی‌ترین رقیب سرخپوشان در راه قهرمانی لیگ بیستم، سپاهان، می‌شود. مدت زمان قرارداد محبی با سانتاکلارا تا سال 2024 خواهد بود و باشگاه پرتغالی ستاره جوان و بوشهری سپاهان را تا سه فصل دیگر در اختیار خواهد داشت و می‌تواند با فروش او درآمدزایی دیگری را هم داشته باشد.
این انتقال در حالی انجام شد که طی هفته های گذشته اخبار زیادی پیرامون توافق دو باشگاه سپاهان و سانتاکلارا برای معاوضه شهریار مغانلو و محمد محبی به گوش می رسید، اکنون و با اعلام رسمی باشگاه سانتاکلارا این جابجایی به مرحله نهایی رسیده و پس از حضور محبی در تیم پرتغالی، مغانلو نیز از فصل آینده در زردپوشان اصفهانی توپ خواهد زد.
بازیکنی که با پیراهن پرسپولیس چهار گل در لیگ برتر و چهار گل در لیگ قهرمانان زد و حالا از دست دادن او و حضورش در تیم رقیب یک شکست بزرگ نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. وبسایت سانتا کلارا در بیانیه خود معاوضه شهریار مغانلو و محمد محبی را «دائمی» قلمداد و از آوردن رقم رضایت نامه برای فروش مهاجمش اجتناب کرده است. این در حالی است که پیش‌تر باشگاه پرسپولیس گفته بود سانتا کلارا رقم 500 هزار دلار را درخواست کرده است.
در ادامه این بیانیه آمده است: شهریار مغانلو پس از به ثمر رساندن یک گل در سیزده بازی با پیراهن سانتاکلارا، به قرارداد خود با این تیم خاتمه داد. لازم به یادآوری است که این مهاجم در نیم فصل گذشته برای پرسپولیس به میدان رفت و با این تیم به عنوان قهرمانی ایران دست یافت و در شانزده بازی هشت گل به ثمر رساند.
با حضور شهریار مغانلو در سپاهان، اگر این تیم موفق به حفظ سجاد شهباززاده شود، محرم نویدکیا با زوجی مخوف و رویایی پای به لیگ بیست و یکم می‌گذارد؛ دو بازیکنی که یکی کفش طلایی لیگ بیستم را تصاحب کرد و دیگری بهترین گلزن ایرانی لیگ نوزدهم بود. از طرف دیگر مدیران پرسپولیس با چالشی جدی مواجه خواهند شد و احتمال دارد صدای اعتراض یحیی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس نیز نسبت به عملکرد نقل و انتقالاتی قرمزها بالا بگیرد؛ عملکردی که باتوجه به از دست دادن سه مهره تاثیرگذار، چندان رضایت بخش نبوده است.
این در حالی است که چند روزی شایعه شده باشگاه پرسپولیس موضوع جذب دائمی یا قرضی شهریار مغانلو را پیگیری نمی‌کند و این موضوع را به دست فراموشی سپرده است. برای تنویر افکار عمومی، به عرض می‌رساند؛ مدیریت باشگاه پرسپولیس با ارسال دو نامه به باشگاه پرتغالی، درخواست‌های خود را عنوان کرد و همچنان در انتظار پاسخ نامه دوم هستیم.
در نامه اول، خطاب به مسئولان باشگاه سانتاکلارا نوشتیم قصد داریم شهریار مغانلو را به صورت دائمی یا قرضی جذب کنیم و برای این منظور، شما باید شرایط خود را اعلام کنید. در نامه دوم، به صورت مشخص و مستقیم اعلام کردیم به دنبال جذب دائمی مغانلو هستیم و باشگاه سانتاکلارا باید تکلیف پرسپولیس را روشن کند.
در پاسخ به هر دو نامه، یکی از مسئولان این باشگاه در صفحه چت نوشتاری پیام گذاشت و نوشت: «در صورت علاقه به جذب مغانلو باید حداقل 750 هزار یورو پول نقد بدهید!» رقمی که مشخصا برای کنار زدن پرسپولیس از مذاکرات عنوان شده بود. با این حال، پیگیری های باشگاه پرسپولیس ادامه دارد تا بتوانیم شرایط ادامه مذاکرات برای جذب مغانلو را از باشگاه سانتاکلارا دریافت کنیم. اصول حرفه‌ای در دنیای فوتبال ایجاب می‌کند پاسخ نامه‌های رسمی از سوی یک باشگاه، متقابلا به صورت رسمی داده شود که هنوز این اتفاق رقم نخورده و همچنان در انتظار نامه باشگاه سانتاکلارای پرتغال هستیم!
نیما میرزازاد دروازه بان نساجی که به نظر می رسید قراردادش را با این تیم تمدید کند، در چرخشی ناگهانی از این باشگاه جدا شد.
گفته می شود مقصد این دروازه بان، سپاهان است. اصفهانی ها تا این لحظه هیچ نشانه ای از تمایل به جذب این دروازه بان بروز نداده بودند و به نظر می رسید دنبال جذب رشید مظاهری یا حسین حسینی هستند اما به گفته یک منبع آگاه نیما میرزازاد که امروز به صورت رسمی از نساجی جدا شد با سپاهان به توافق رسیده و به زودی با زردپوشان اصفهانی قرارداد رسمی می بندد. سپاهان که در پایان فصل پیام نیازمند را از دست داد احتمالا علاوه بر نیما میرزازاد یک دروازه بان دیگر هم برای پر کردن جای خالی دروازه بان تازه لژیونر شده خود به خدمت می گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید