خبر فوری

شمار فوتی های کرونایی در هرمزگان به ۲ هزار و ۶۲ نفر رسید

هرمزبان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر دیگر به جمع جانباختگان کرونا در استان افزوده شدند و با این تعداد شمار کل فوتی ها به ۲ هزار و ۶۲ نفر رسید.

دکتر فاطمه نوروزیان شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: جانباختگان جدید شامل هشت مرد و سه زن در بازه سنی ۴۱ تا ۸۸ سال از شهرهای بندرعباس، قشم، سیریک، کیش و حاجی آباد هستند.
وی بیان داشت: همچنین با بستری شدن ۲۲۳ بیمار کوویدی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان های هرمزگان، شمار کل بستری‌ها به هزار و ۱۰۱ نفر رسید.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: اکنون ۱۳۷ نفر از بیماران میتلا به کووید ۱۹ استان در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۸ نفر از آن‌ها وخیم است.
نوروزیان ادامه داد: داروهای کرونایی در ۲۱ داروخانه هرمزگان در اختیار بیماران قرار می‌گیرد و داروهای سطح یک کرونا که طبق شیوه نامه‌های درمانی تجویز می‌شوند، علاوه بر مراکز غربالگری کووید در همه داروخانه‌های استان هم موجود هستند.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص کمبود سرم در استان هم گفت: بر اساس سیاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اکنون و تا رفع نهایی کمبود سرم تنها در داروخانه بیمارستان‌های استان توزیع می‌شود و از این هفته هم در داروخانه‌های مراکز بهداشتی توزیع می‌شود.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید