خبر فوری

دو انتقال جذاب برای تیم های شهر منچستر؛ یونایتد به دنبال رونالدو/ تلاش سیتی برای جذب هری کین

هرمزبان – آینده کریستیانو رونالدو در یوونتوس همچنان مبهم است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، با وجود اینکه مکس آلگری دو روز پیش در نشست خبری خود تاکید کرد که رونالدو قصد جدایی ندارد، نیمکت نشینی این بازیکن در بازی شب گذشته برابر اودینزه بسیار خبرساز شد. فابریتزیو رومانو خبرنگار نقل و انتقالاتی اسکای اسپورتس ادعا کرد که رونالدو خود درخواست کرده تا از ابتدا بازی نکند چرا که به دنبال راهی برای جدایی از یوونتوس است اما پاول ندود نایب رئیس یووه در مصاحبه با خبرنگاران گفت که رونالدو 100 درصد ماندنی است.
منچستریونایتد امیدوار است بتواند کریستیانو رونالدو را در یک هفته پیش رو به خدمت بگیرد اما سقف مشخصی را برای این مساله در نظر گرفته است. در ابتد تصور بر آن بود که عدم آمادگی یا مصدومیت باعث غیبت رونالدو در ترکیب ثابت یوونتوس شده، اما نشریات ایتالیایی نیز مدعی شدند این فوق ستاره پرتغالی مشکلی بابت قرار گرفتن در میدان نداشته و این نیمکت نشینی خواسته مستقیم خودش بوده است. در واقع رونالدو ابتدا می خواهد وضعیتش به طور کامل در مورد آینده مشخص شده و در ادامه و در صورت توافق برای ماندن در ترکیب این تیم بازی کند. فوق ستاره پرتغالی در 30 دقیقه پایانی وارد زمین شد و دقیقه 94 یک گل هم زد که توسط وی ای آر مردود اعلام شد.
در همین رابطه نشریه میرر امروز ادعا کرد که رونالدو بر خلاف نظر سران یووه به جدایی فکر می کند و در حالی که احتمال بازگشت او به رئال صفر شده و پی اس جی هم توان مالی برای جذب او ندارد، منچستریونایتد تنها امید وی برای جدایی محسوب می شود. طبق این گزارش، یونایتد قصد دارد در 8 روز باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات، پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای رونالدو ارائه کند و در صورت موافقت یووه، ستاره سابق خود را برگرداند. 
رونالدو تنها یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد و بین سال های 2003 تا 2009 برای منچستریونایتد بازی می کرد. میرر نوشته است که یونایتد فقط می تواند 30 میلیون یورو برای رونالدو هزینه کند و در صورت مخالت یووه، شانسی برای بازگشت رونالدو وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است که رونالدو 3 سال پیش با 112 میلیون یورو از رئال راهی یووه شده بود.
از طرفی آبی های منچستر هنوز از جذب کین ناامید نشده اند. انتقال هری کین به منچسترسیتی و جدایی اش از تاتنهام یکی از داغ ترین خبرهای این روزهای فوتبال انگلیس است و با وجود مخالفت جدی تاتنهام، سیتی هنوز از جذب کین ناامید نشده است. به نقل از دیلی تلگراف اما این هفته می تواند برای این انتقال بسیار تعیین کننده باشد و خبر رسیده است منچسترسیتی با وجود تصمیم جدی و آشکار دنیل لوی برای حفظ کاپیتانش، این هفته آخرین پیشنهاد خود را برای هری کین به تاتنهام ارائه می دهد و امیدوار است با اضافه کردن به مبلغ پیشنهادی اش، لوی را به انتقال راضی کند.
کین عقیده دارد که باید اجازه پیوستن او به سیتی صادر شود و او با رابطه ای خوب با باشگاه و هواداران این تیم را درک کند. پیش از این اعلام شده بود در جلسه ای که در پایان فصل 20-19 بین این دو برگزار شد، لوی به کین قول داده بود در صورت عدم موفقیت تیم در فصل 21-20 (عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و نگرفتن جام) به این بازیکن اجازه خروج در این تابستان می دهد، اتفاقی که تا به امروز رخ نداده است.
مدافع اسپانیایی – فرانسوی سیتیزن ها شاید فصل آتی در تیم دیگری توپ بزند. چند روز پیش خبر رسید با منفی شدن تست کرونای هری کین، این مهاجم انگلیسی در ابتدا تمرینات انفرادی خود را آغاز کرد و امروز برای اولین بار در تابستان جاری، به تمرینات گروهی تاتنهام ملحق شد و در کنار هم‌تیمی هایش به انجام تمرینات پرداخت.
این در حالی بود که دنیل لوی با وجود قول دادن به کین با پیشنهادهای سیتی مخالفت کرده است و حاضر به فروش این بازیکن تا به امروز نشده است. در همین مورد دیلی میل امروز مدعی شده است پپ و سیتی دست بردار نیستند و قصد دارند پیشنهاد خود برای هری کین را بالاتر ببرند و هر طور شده است این بازیکن را به اتحاد بیاورند. در این گزارش آمده است آن ها به دنبال یک تیم برای فروش آیمریک لاپورته هستند تا مبلغ بدست آمده از فروش این بازیکن را به مبلغ پیشنهادی برای جذب هری کین اضافه کنند. آخرین پیشنهاد سیتی برای کین 125 میلیون پوند بوده که خیلی زود با پاسخ منفی لوی روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید