خبر فوری

توقف منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون/ پیروزی تاتنهام برابر وولورهمپتون

هرمزبان – تقابل قدیس ها و شیاطین سرخ برنده ای نداشت. 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، ساوتهمپتون و منچستریونایتد در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به تساوی 1-1 رضایت دادند. ساوتهمپتون که پس از مدت ها از حمایت هوادارانش در خانه برخوردار بود، با تلاش بسیار توانست به یک امتیاز ارزشمند دست پیدا کند. آن ها حتی توانستند از حریف پیش بیافتند و هازن هوتل تلاش کرد با به زمین فرستادن بدنارک به جای وولکات در بین دو نیمه، از برتری تیمش حفاظت کند ولی بار دیگر خلاقیت پوگبا برای شیاطین سرخ مفید بود و به کمک او گرینوود توانست گل تساوی بخش را به ثمر برساند. در ادامه با وجود فرصت هایی که روی دو دروازه ایجاد شد، ناهماهنگی بازیکنان دو تیم که در ابتدای فصل مشهود بود، اجازه نداد شاهد صحنه قابل توجه دیگری باشیم و بدین ترتیب دو تیم امتیازات را بین هم تقسیم کردند. 
منچستریونایتد که لیگ برتر انگلیس را با پیروزی پرگل مقابل لیدزیونایتد آغاز کرده بود امروز در هفته دوم مسابقات در مقابل ساوتهمپتون قرار گرفت که نهایتا این مسابقه با نتیجه 1-1 خاتمه یافت. در همان ثانیه های ابتدایی بازی ساوتهمپتون به یک ضربه آزاد دست یافت اما ضربه وارد پراوس با واکنش خوب داوید دخیا همراه شد و توپ به کرنر رفت.
در دقیقه 7 منچستر یونایتد تا آستانه به ثمر رساندن گل اول پیش رفت. ابتدا توپ در یک کش و قوس به تیر دروازه ساوتهمپتون برخورد کرد؛ در ادامه ضربه سر آنتونی مارسیال نیز از روی خط دروازه برگردانده شد. در دقیقه 28 ساوتهمپتون به یک موقعیت خوب دیگر در دست یافت اما ضربه آرمسترانگ با اختلافی نسبتاً کم از بالای دروازه منچستریونایتد بیرون رفت.
در دقیقه 30 عملکرد خوب ساوتهمپتون نتیجه داد. اشتباه برونو فرناندز توپ را در اختیار بازیکنان حریف قرار داد و نهایتاً ضربه آدامز بعد از برخورد به فرد گوشه تغییر جهت داد و به گوشه دروازه منچستریونایتد رفت تا نتیجه 1-0 شود. در ادامه نیمه اول کار متعادل دنبال شد و حملات نصفه و نیمه منچستریونایتد نیز نتیجه ای نداد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود ساوتهمپتون خاتمه پیدا کند.
منچستریونایتد در نیمه دوم شروع خوبی داشت و توانست در دقیقه 55 گل تساوی را به ثمر برساند. همکاری فوق العاده پل پوگبا و برونو فرناندز توپ را به میسون گرین‌وود رساند و این بازیکن نیز با یک ضربه نه چندان محکم دروازه ساوتهمپتون را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود. در دقیقه 59 حرکت فوق‌العاده پل پوگبا می‌توانست به گل برتری منچستریونایتد منجر شود اما ضربه این ستاره فرانسوی با اختلاف کمی از کنار دروازه ساوتهمپتون عبور کرد.
در دقیقه 65 ارسال خوب جیدون سانچو به روی دروازه ساوتهمپتون با ضربه سر برونو‌فرناندز همراه شد اما دروازه‌بان حریف در دو مرحله توپ را به بیرون فرستاد. در دقیقه 74 اشتباه عجیب هری مگوایر باعث شد آرمسترانگ با دروازه منچستر یونایتد تک به تک شود اما ضربه نه چندان خوب این بازیکن با واکنش فوق العاده داوید دخیا به کرنر فرستاده شد. در ادامه بازی نیز حملات منچستریونایتد نتیجه ای ندارد تا مسابقه 1-1 تمام شود و شیاطین سرخ دو امتیاز حساس را از دست داده باشند.

– تیم های تاتنهام و وولورهمپتون در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی شاگردان نونو اسپریتو مقابل تیم سابق این سرمربی پرتغالی به پایان رسید. هری کین بعد از غیبت در ترکیب تاتنهام در هفته اول، در جریان برتری این تیم مقابل ولورهمپتون بازی کرد. هری کین در اولین دیدار تاتنهام در این فصل و در جریان برتری شیرین این تیم مقابل منچسترسیتی غایب بوده و امروز و مسابقه اسپرز برابر ولورهمپتون برای اولین بار در فصل جدید در ترکیب این تیم قرار گرفت. هری کین در دقیقه 75 به جای سون هیونگ مین وارد زمین شده و در دقیقه 20 برای تاتنهام بازی کرد. در نهایت اسپرز با تک گل دله آلی از روی نقطه پنالتی در این دیدار پیروز شده و شش امتیازی شد.
هری کین در روزهای ابتدایی تمرینات تاتنهام به دلیل اعتراض به عدم صدور مجوز جدایی از این تیم غایب بوده و البته در ادامه ترجیح داده در تمرینات حضور یابد. منچسترسیتی علاقه شدیدی به جذب هری کین نشان داده و حتی حاضر به پرداخت رقمی در حدود 130 میلیون پوند نیز برای خرید این ستاره انگلیسی شده است، اما دنیل لووی مالک باشگاه علاقه ای به فروش این بازیکن زیر رقم 150 میلیون ندارد.
هری کین تصور می کند در حق او بدقولی شده و به همین دلیل از مسئولان باشگاه تاتنهام ناراحت است. به نظر می رسد تابستان سال گذشته دنیل لووی به او قول داده در صورت عدم راهیابی به لیگ قهرمانان اجازه جدایی او را خواهد داد و حالا زیر قول خود زده است. به هر حال فرصت زیادی تا پایان پنجره تابستانی امسال نمانده و هر لحظه امکان ماندن هری کین در ترکیب اسپرز برای یک فصل دیگر بیشتر می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید