خبر فوری

فرصت‌های فضای مجازی بسیار بیشتر از آسیب‌هایش است

وزیر پیشنهادی ارتباطات با تاکید بر اینکه فرصت‌های فضای مجازی بسیار بیشتر از آسیب‌هایش است، گفت:‌ الان عصر پلتفرم هاست و میزان نفوذ این پلتفرم ها و تعداد کاربران، عمق راهبردی کشور را تعیین می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان،‌ عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز (یکشنبه) در جلسه رای اعتماد اظهار داشت: در صورت رای اعتماد صدای مناطق محروم در کابینه سیزدهم خواهم بود.

وی افزود: به عنوان جوان گام دومی آماده‌ام تا تجربه و تخصص ۱۵ساله ام را به کار بگیرم تا با همراهی مجلس و بخش های نظام جمهوری اسلامی همه ظرفیت های این فناوری مهم را به کار بگیریم و جایگاه ایران را در این حوزه ارتقا دهیم و یک ایران هوشمند ایجاد کنیم.

زارع پور با بیان اینکه امروز فناوری اطلاعات و ارتباطات به بخش جدایی ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده است،‌ گفت: اگر ما در این حوزه برنامه مناسبی نداشته باشیم و مواجهه فعالی نداشته باشیم قطعا به آسیب‌هایش دچار خواهیم شد و امروز برای مردم کوچه و خیابان هم مهم است که چه کسی سکان وزارت ارتباطات را به دست می‌گیرد چون هر اقدامی می تواند کسب و کار و زندگی و فرهنگ آنان را تحت تاثیر قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه فرصت‌های فضای مجازی بسیار بیشتر از آسیب‌هایش است و اگر آینده‌نگر باشیم  می‌توانیم از فرصت‌هایش استفاده زیادی را ببریم، گفت:‌ الان عصر پلتفرم هاست و میزان نفوذ این پلتفرم ها و تعداد کاربران عمق راهبردی کشور را تعیین می‌کنند و ما از ظرفیت های این فضا برای حکمرانی غفلت کرده ایم. هرچند پلتفرم های ایرانی در سطح تراز جهانی داریم که ما را از پلتفرم های خارجی بی‌نیاز کرده است

منبع: مشرق نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید