زارع‌پور راهکار عملیاتی برای شبکه ملی اطلاعات ندارد

نماینده مردم سبزوار گفت: اشکال اساسی به برنامه آقای زارع‌پور درباره شبکه ملی اطلاعات این است که وی تنها به چالش‌های این حوزه اقدام کرده است و راهکاری عملیاتی برای آن ندارد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، در ادامه جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مخالفت با عیسی زارع‌پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آقای زارع‌پور برنامه کامل و جامعی را ارائه کردند و نگرانی های ما مثل حکرمانی در فضای دیجیتال، شبکه ملی اطلاعات، دولت هوشمند و شتابدهی به صنعت فضایی را برطرف کرد.

عنابستانی گفت: اشکال اساسی به برنامه آقای زارع‌پور درباره شبکه ملی اطلاعات این است که وی تنها به چالش‌های این حوزه اقدام کرده است و راهکاری عملیاتی برای آن ندارد.

وی گفت: وی باید مشخص کند که چه زمانی شبکه ملی اطلاعات را، که زیرساخت فضای مجازی است، ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم سبزوار گفت: آقای زارع پور نظر خود را نسبت به طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی اظهار نکرده است. او باید مشخص کند که چگونه می‌خواهد از حقوق کاربران و صاحبان کسب و کار در فضای مجازی محافظت کند.

ادامه دارد ….

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید