خبر فوری

بیمارستان ۵۰ تختخوابی کرونایی مدیریت بحران هرمزگان راه اندازی شد

هرمزبان – بیمارستان سیار مدیریت بحران استانداری هرمزگان با ظرفیت ۵۰ تخت و تجهیزات کامل برای بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا عصر جمعه در بندرعباس راه اندازی شد.

استاندار هرمزگان در حاشیه بازدید از این بیمارستان گفت: این بیمارستان که در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس قرار دارد، دارای تجهیزات کامل شامل آی سی یو، اتاق عمل، آزمایشگاه و محل بستری بیماران است.
فریدون همتی افزود: در کنار سایر امکانات اضطراری، این مجموعه هم با تلاش شبانه‌روزی گروه فنی و ۶۴۰ نفر روزکار، برای بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا، در اختیار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قرار گرفت.
وی همچنین با اشاره به آماده سازی محل نمایشگاه بین‌المللی بندرعباس برای ظرفیت هزار تخت برای بستری بیماران مبتلا به کرونا بیان داشت: در حال حاضر حدود ۳۰۰ تخت در این مجموعه تجهیز شده است و اقدام‌ها برای رسیدن به ظرفیت هزار تخت در حال انجام است.
استاندار هرمزگان ادامه داد: بیمارستان‌های صحرایی نیروی دریایی سپاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در راستای بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان راه‌اندازی شده است.
وی گفت: با دستوری که به فرمانداران داده شد در همه شهرستان‌های هرمزگان امکانات بیشتر در زمینه تخت‌های بیمارستانی در حال فراهم شدن است تا در هیچ منطقه ای دچار کمبود امکانات برای درمان بیماران مبتلا به کرونا نباشیم و بتوانند پاسخگوی همه نیازها و مراجعه بیماران مبتلا به کرونا باشند.
استاندار هرمزگان اظهارامیدواری کرد: مردم استان هرمزگان، برای پیشگیری از کرونا به قدری خوب شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند که نیازی به استفاده از این امکانات بیمارستانی نباشد.
 

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید