خبر فوری

طعنه و کنایه محمود فکری به فرهاد مجیدی؛ از درو کردن خون در زمین غصبی تا از دست رفتن جام حذفی

هرمزبان – پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی، محمود فکری به فرهاد مجیدی طعنه زد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، استقلال در فینال جام حذفی به فولاد باخت و قهرمان نشد. تیم استقلال آخرین بازی فصل فوتبال ایران را در ضربات پنالتی به فولاد خوزستان واگذار کرد تا برای دومین سال متوالی دست آبی ها از قهرمانی جام حذفی کوتاه بماند. اما این اتفاق بار دیگر حاشیه های اطراف باشگاه استقلال را بیش از پیش نمایان کرد و انتقادهای بی پروایی را از سوی افراد مختلف به سمت بازیکنان و کادرهای فنی و مدیریتی باشگاه روانه کرده است.
در یکی از پیامدهای عجیب این شکست، محمود فکری کنایه سنگینی به فرهاد مجیدی و کادر مربیگری فعلی استقلال زده است. فکری که لیگ بیستم را با استقلال شروع کرد اما نهایتا فقط یک نیم فصل روی نیمکت تیم محبوبش دوام آورد، با نوشتن یک جمله در استوری اینستاگرام و استفاده از عبارت های “زمین غصبی” و “درو کردن خون” به سرمربیگری مجیدی در استقلال و نتیجه ی او در پایان فصل طعنه زده است. محمود فکری، سرمربی نیم فصل اول استقلال پس از شکست تیم سابقش به فرهاد مجیدی کنایه زد و نوشت: در زمین غصبی جواهر هم بکاری خون درو خواهی کرد.
محمود فکری فصل پر چالشی را در فوتبال ایران پشت سر گذاشت و با استقلال شروع کرد و در شرایط سختی از این تیم جدا شد و سپس به نفت مسجد سلیمان رفت و با وجود شروع خوبی که در این تیم داشت کار در هفته‌های پایانی گره خورد و برخی حواشی هم به وجود آمد تا در نهایت در هفته آخر موفق شد تیم را در لیگ برتر نگه دارد.
فکری در خصوص زمان حضورش در استقلال به عنوان سرمربی گفت: فصل برای ما سخت نبود بلکه برای ما سختش کردند. شما نگاه کنید من با آن همه مشکلات شاید بتوانم بگویم یکی از بدترین تیم‌های استقلال را تحویل گرفتم و کار را شروع کردم و با توجه به تمام مشکلاتی که تیم داشت سرو شکل خوبی به آن دادیم و حتی به صدر جدول هم رسیدیم ولی انقدر سنگ اندازی کردند و مسائل و مشکلات ایجاد کردند که تیم را در نهایت از دستمان در آوردند و بعد از آن به مسجد سلیمان آمدیم و به نظرم کسی که توانایی کار کردن دارد هم می‌تواند در استقلال کار کند، هم می‌تواند در نفت مسجد سلیمان کار کند. کسی که کار را بلد است می‌تواند هرجایی کار کند.
به هر حال خدا را شکر می‌کنم زمانی که در استقلال بودیم با تمام آن مشکلات و گرفتاری‌های شروع فصل و قبلش با همه گرفتاری‌ها تیم را جمع و جور کردیم و هیچ مربی در تاریخ استقلال به اندازه من مورد آزار و اذیت قرار نگرفت ولی با این حال خدا را شکر می‌کنم که نتایجی گرفتم که گرفتنش در آن شرایط کار هرکسی نبود. در شرایط آرامش و اینکه کسی کاری به کار آدم نداشته باشد نتایج خیلی بهتر از آن هم می‌شود گرفت ولی در مجموع آنجا قسمت و تقدیر ما اینچنین بوده است. حرف و حدیث در مورد استقلال خیلی زیاد است ولی بعد از آن به مسجد سلیمان رفتیم و تیمی که یکی از مدعیان سقوط بود را حفظ کردیم و لیگ برتری تحویل مسئولین و مردم شهر دهیم. در مجموع فصل خیلی سخت و عجیب و غریبی بود ولی به هر حال گذشت و تمام شد.
در مورد عدم اعتماد باید بگویم مدیران تا جایی که توانستند حمایت کردند ولی فضای مسمومی که ایجاد کردند و همه مردم می‌دانند از کجا آب می‌خورد و خیلی نمی‌خواهم در موردش حرف بزنم ولی فضایی به وجود آوردند که تیم ضربه خورد. به نظرم استقلال شایستگی و توانایی این را داشت که این فصل حداقل یک جام بگیرد ولی خب متاسفانه فضای ایجاد شده مانع کار کردن ما شد و از طرف دیگر شاید مد نظرشان کادرفعلی بود ولی کادرفعلی هم عملکردش را دیدیم. 
اینکه می‌گویند ما چند هفته زودتر می‌رفتیم تیم قهرمان می‌شد خب ما لیگ را اینطور در نظر می‌گیریم که دیر رفتیم و شما جام ار از دست دادید، هر چند که ما با 4 امتیاز اختلاف تحویل شما دادیم و آن را به 11 امتیاز اختلاف رساندید. حالا جام حذفی را چه می‌گویید؟ جام حذفی را هم به خاطر دیر رفتن من از دست دادید؟ برخی از مردم ما متاسفانه خیلی راحت فریب می‌خورند و گوششان به سمت دروغ‌ها کشش بیشتری دارد تا واقعیت‌ها. آن عدم اعتمادی که گفتید هم از طرف یک سری از دوستان ایجاد شد و مدیریت که تا حد توان حمایت کرد و اگر بیشتر از آن از من حمایت می‌کردند خودشان باید می‌رفتند. به هر حال گذشت و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید