خبر فوری

تلاش پرسپولیس برای حفظ حمید مطهری و کریم باقری

هرمزبان – حمید مطهری برای جدایی از پرسپولیس دچار تردید شده است و می خواهد در این تیم بماند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، جدایی حمید مطهری از پرسپولیس هنوز قطعی نشده است. در حالی که بلافاصله پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم زمزمه هایی مبنی بر جدایی حمید مطهری از پرسپولیس شنیده شد و خود او هم در مصاحبه ای اعلام کرد آماده پذیرفتن چالش سرمربیگری است اما هنوز جدایی او قطعی نشده است. در این بین زمزمه هایی مبنی بر حضور مطهری در چند تیم لیگ برتری و حتی سایپای دسته اولی به گوش می رسد اما تمایل مطهری به ادامه همکاری با پرسپولیس است، البته به شرطی که مبلغ قرارداد او به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.
مطهری به خوبی می داند به نفع باشگاه نیست که او را از دست بدهد چرا که در صورت جدایی او به واسطه خواسته های مالی، مدیران باشگاه با انتقادهای تند و تیز یحیی گل محمدی مواجه خواهند شد و از حملات مجازی نیز در امان نخواهند ماند. به نوعی او درخواست افزایش رقم قرارداد خود را در بهترین شرایط اعلام کرده و بسیار بعید است باشگاه با این موضوع مخالفت کند. برهمین اساس درصورت افزایش رقم قرارداد مطهری به کار خودش در پرسپولیس ادامه خواهد داد و قید حضور در تیم های دیگر و تجربه چالش جدید را خواهد زد.
قرارداد باشگاه پرسپولیس با کریم باقری طی چند روز آینده رسمی خواهد شد. باشگاه پرسپولیس به زودی قرارداد جدیدی را با کریم باقری امضا می‌کند.  اگرچه شهاب‌الدین عزیزی خادم در جایگاه رییس فدراسیون فوتبال ایران در برنامه ای تلویزیونی اعلام کرد قرارداد کریم باقری با فدراسیون فوتبال به عنوان مربی تیم ملی به زودی امضا می‌شود و دوست دارد باقری در تیم ملی به صورت تمام وقت حضور داشته باشد اما به نظر می رسد مدیران باشگاه پرسپولیس به این راحتی ها آقا کریم را از دست نمی دهند و قصد دارند قرارداد تازه ای را با او امضا کنند.
در گفتگویی که طی چند روز اخیر بین مدیران پرسپولیس و کریم باقری انجام شده طرفین توافق کرده اند باقری کنار حضور در تیم ملی، در کادرفنی پرسپولیس هم به کارش ادامه دهد. برهمین اساس قرار است قرارداد تازه ای بین طرفین طی چند روز آینده امضا شود و باقری با شروع تمرینات پرسپولیس کنار گل محمدی و بازیکنان خواهد بود.
در چند فصل اخیر باشگاه پرسپولیس با تمام مشکلات عملکرد فوق العاده ای را در بازار نقل و انتقالات داشته و به صورت هوشمندانه ای فرایند خرید بازیکنش را آغاز می کند. یکی از دلایل ثبات و قدرت تیم در بازی های لیگ نیز همین نوع یارگیری در فصل نقل و انتقالات و ارتباط میان کادرفنی و مدیریت باشگاه است. مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس به خوبی با خواسته های کادرفنی کنار می آید و حتی زمانی هم که مهدی رسول پناه مدیر باشگاه بود و ارتباط بدی با گل محمدی داشت تمام مهره های مد نظر این سرمربی را جذب کرد و به خوبی جای خالی خروجی های تیم را پر کرد.
سرخ ها دوسالی است زودتر از هر تیم دیگری بازیکنان مدنظر خود را می خرند و به نوعی بازار نقل و انتقالات را هم برای رقبا کوچک تر می کنند و تا زمانی که تیم هایی مثل استقلال به خودشان بیایند، مشکلات مدیریتی خود را حل کنند و مصاحبه های اعتراضی شان را منتشر کنند، پرسپولیس لیست خود برای فصل آینده را بسته و به دنبال آماده سازی تیم است.
فصل گذشته که پرسپولیس فاصله ای تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش نداشت، به طرز هوشمندانه ای چند روز پیش از این اتفاق تمام بازیکنان مدنظرش را خرید و ثبت کرد تا بسته شدن پنجره این تیم را تهدید نکند. در پنجره نیم فصل نیز در حالی که از داخل این تیم را از نقل و انتقالات محروم کردند با مذاکره و وقت گرفتن پنجره را باز کردند و مهره های کلیدی همچون ترابی و مغانلو را جذب کردند.
پرسپولیس فقط در جدول مسابقات تیم صدرنشین لیگ ایران نیست بلکه در چنین مسائلی نیز سرخ ها بهتر از هر تیم دیگری عمل می کنند. قهرمانی و کسب افتخارات چیزی نیست که تماما به مسائل فنی ربط داشته باشد و برای رخ دادن این اتفاق یک مجموعه باید هر کدام در حوزه اختیارات خود بهتر از هر تیم دیگری عمل کند. خوب بازیکن بگیرد، خوب تمرین کند، سرمربی خوبی داشته باشد و به دنبال رسیدن به اهداف بزرگ باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید