خبر فوری

تلاش مجیدی و نکونام در اصفهان برای کسب اولین جام

هرمزبان – استقلال در فینال جام حذفی باید به مصاف فولاد خوزستان برود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، استقلالی ها انگیزه زیای برای فینال جام حذفی دارند و کنار آن فرهاد مجیدی هم جواد نکونام را به چشم یک رقیب جدی می بیند و امیدوار است برای بار دوم او را شکست دهد. آبی های پایتخت لیگ بیستم را با 56 امتیاز در جایگاه سومی به پایان رساندند و حالا امیدوارند در رقابت های حذفی موفق به کسب جام شوند.
در سمت مقابل جواد نکونام که این روزها شایعات زیادی در خصوص جدایی اش به گوش می رسد، انگیزه زیادی برای تقابل با استقلال دارد. کاپیتان پیشین آبی ها می خواهد اگر قرار به جدایی است، فولاد خوزستان را با یک جام و سهمیه آسیایی ترک کند چرا که این تیم در رقابت های لیگ برتر با 44 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.
محمد دانشگر، سید حسین حسینی و فرهاد مجیدی در دیدار فردا به علت محرومیت حضور نخواهند داشت و احتمالا محمد نادری به پست دفاع وسط می رود تا جانشین دانشگر شود. رشید مظاهری هم درون دروازه قرار خواهد گرفت. همچنین شیخ دیاباته، هروویه میلیچ که مدت هاست ایران را ترک کرده و عارف غلامی دیگر غایبان آبی ها برای این دیدار هستند.
استقلال سال گذشته هم با فرهاد مجیدی به فینال رقابت های جام حذفی رسید ولی در گام نهایی مقابل تراکتور ساکت الهامی شکست خورد تا آبی ها بدون جام فصل را به پایان برسانند. حالا استقلال یک بار دیگر به فینال جام حذفی رسیده و باید دید این بار آبی ها از اشتباهات گذشته خود درس گرفته و می توانند جام را به خانه ببرند یا نه. تقابل فصل گذشته فرهاد مجیدی و جواد نکونام بسیار جنجالی بود، بازی که در نهایت به سود شاگردان نکونام به پایان رسید اما فرهاد این فصل پس از بازگشت به استقلال جواد نکونام را شکست داد تا این دو در دوئل های خود 1 بر 1 شوند. 
حالا باید دید جدال سوم به سود چه کسی به پایان خواهد رسید. از سوی دیگر جواد نکونام و فرهاد مجیدی به تازگی وارد عرصه مربیگری شده اند و به شدت به دنبال کسب اولین جام خود هستند. هواداران استقلال طی فصل های گذشته های مشکلات زیادی را تجربه کردند و امیدوار هستند جام حذفی مرهمی برای زخم های سال های اخیر این تیم باشد.
با تصمیم سرمربی استقلال، تمام نفرات این تیم در سفر به اصفهان آبی ها را همراهی می کنند. تمام بازیکنان استقلال در سفر به اصفهان این تیم را همراهی خواهند کرد. استقلال فردا در اصفهان در فینال جام حذفی به مصاف فولاد می رود، بازی که فرهاد مجیدی می تواند در صورت پیروزی به اولین جام دوران مربیگری خود برسد. فرهاد مجیدی برای این بازی تصمیم گرفته تمام نفرات خود را به اصفهان ببرد تا در صورت جشن قهرمانی احتمالی بازیکنانی که نام شان در لیست به دلیل مصدومیت یا محرومیت نیست حضور پیدا کنند. بازی استقلال برابر فولاد از ساعت 20:30 در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.
هافبک استقلال بعد از یک بازی به ترکیب اصلی تیمش برخواهد گشت. فرشید اسماعیلی مشکلی برای حضور 90 دقیقه ای در بازی با فولاد نخواهد داشت. فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیتی که بعد از بازی با سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر نصیبش شد، حضورش در بازی با گل گهر در هاله ای از ابهام قرار داشت اما این بازیکن به شکلی عجیب به این بازی رسید و در نیمه دوم در ترکیب استقلال بازی کرد.
با این حال فرشید اسماعیلی آماده است تا در بازی با فولاد در فینال جام حذفی به ترکیب استقلال اضافه شود و بتواند در این بازی برای تیمش بازی کند. با بازگشت اسماعیلی احتمالا او کنار مسعود ریگی و آرش رضاوند در پست هافبک وسط استقلال به میدان خواهد رفت و باید تلاش کند برای قائدی و مطهری در نوک خط حمله موقعیت سازی کند.    
 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید