خبر فوری

ستاره بلژیکی در تست پزشکی چلسی؛ آبی های لندن منتظر بازگشت لوکاکو

هرمزبان – آبی های لندن مقدمات بازگشت مهاجم 28 ساله تیم ملی بلژیک را آماده می کنند. 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، روملو لوکاکو امروز (یکشنبه) و در بلژیک، تست های پزشکی انتقالش به چلسی را پشت سر خواهد گذاشت. به نقل از اتلتیک، قرار است او طی 24 ساعت پس از آن اتفاق خودش را برای تکمیل انتقال 115 میلیون یورویی اش به چلسی، به لندن برساند. لوکاکو قراردادی پنج ساله با چلسی امضا خواهد کرد و دستمزد دریافتی خالص او، چیزی حدود 195 هزار پوند در هفته خواهد بود. بدین ترتیب او بیشترین دستمزد را در چلسی دریافت خواهد کرد. این بازیکن برنامه ای برای جدایی از نراتزوری نداشت ولی بحران مالی آن باشگاه چنین انتقالی را اجتناب ناپذیر کرد.
چلسی در تلاش بود قبل از پایان روز شنبه بر سر این انتقال به توافق برسد تا لوکاکو به موقع برای حضور در مسابقات فصل آینده آماده باشد. حالا هر دو طرف از نحوه پیشروی مذاکرات راضی هستند. از طرفی چلسی توانست است رقم پرداختی را کمتر از 100 میلیون پوند نگه دارد و از طرف دیگر اینتر کل این مبلغ را به صورت نقدی دریافت خواهد کرد. همچنین منچستریونایتد بر اساس توافق با اینتر در هنگام واگذاری لوکاکو به آن باشگاه، چیزی حدود 4 میلیون یورو از این انتقال به جیب خواهد زد. 
روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر در آستانه بازگشت به چلسی قرار گرفته است. چلسی در آستانه جذب روملو لوکاکو قرار دارد. چلسی و اینتر به توافق بر سر انتقالی 115 میلیون یورویی نزدیک هستند و بازیکنی نیز قرار نیست وارد معامله شود. لوکاکو با چلسی به توافق شخصی رسیده (با دستمزد خالص 12 میلیون یورویی) و آبی های لندن امیدوار هستند در چند روز آینده انتقال را نهایی کنند.
جورجینیو از بازگشت روملو لوکاکو به چلسی استقبال می کند. به نقل از TNT Sport، روملو لوکاکو پس از خروج از چلسی، به یکی از بزرگترین مهاجمان نسل خودش تبدیل شد و پس از افتخار آفرینی با اینتر، مجددا مودر توج آبی های لندن قرار گرفت. با توجه به اخباری موثق، انتقال این مهاجم بلژیکی به استمفورد بریج را باید تمام شده بدانیم. 
جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی که پس از گذراندن رویایی ترین فصل دوران حرفه ای خود، خودش را برای فصل جدید لیگ برتر آماده می کند در خصوص این انتقال صحبت کرده است. انتقال لوکاکو به چلسی؟ بازیکنی مانند لوکاکو که طی این چند فصل عملکرد خارق العاده ای داشته و در ایتالیا یک قهرمان بوده، قطعا کمک حال بزرگی برای تیم خواهد بود. هر بازیکنی که برای کمک به تیم بیاید، ارزشش را دارد و اجازه دهید تا ببینیم در قسمت های بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد. 
چلسی در حال آماده سازی دو پیشنهاد است تا برای جذب روملو لوکاکو به اینتر ارائه کند. پیشنهاد اول 105 میلیون یورو به علاوه داویده زاپاکوستا است و پیشنهاد دوم نیز 110-115 میلیون یورو بدون وارد شدن نام بازیکنی به معامله. اینتر به احتمال بسیار زیاد پیشنهاد اول که زاپاکوستا در آن گنجانده شده را رد خواهد کرد چراکه فقط پول نقد می خواهد و ترجیح می دهد برای سمت راست خود نام مهمتری را جذب کند. بنابراین اگر چلسی پیشنهاد خود را به 115 میلیون یورو برساند، شانس بالایی برای جذب لوکاکو خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید