خبر فوری

نحوه تصمیم‌گیری ستاد کرونا درباره تعطیلی‌ها صحیح نیست

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه تصمیم‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تعطیلی‌ها صحیح نیست و متاسفانه شاهد عدم کنترل مناسب جاده‌ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با انتقاد از نحوه تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره تعطیلات پیش رو،گفت: متاسفانه شاهد عدم کنترل مناسب جاده‌ها هستیم و از سه روز گذشته مشخص بود که قرار است برای جلوگیری از شیوع کرونا، برخی از مشاغل تعطیل شود.

وی بیان کرد: این نحوه تصمیم گیری درباره کرونا صحیح نیست چرا که پلیس راه اعلام کرده از ساعت ۱۲ ظهر امروز جاده ها را کنترل می کند و همین مساله باعث شد که عده ای از روز گذشته چمدان های خود را ببندند و سفر کنند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در ستاد ملی مقابله با کرونا نماینده دارد و لازم است در این خصوص نکات لازم را به آنان منتقل کند.

دلخوش اظهار داشت: متاسفانه هر روز به تعداد کشته های ناشی از بیماری کرونا افزوده می شود و استان های شمالی به دلیل تشدید بیماری کرونا دچار مشکلات متعددی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید