خبر فوری

ارائه خدمات فوق برنامه آموزشی و پرورشی درنشست شورای دبیران دبیرستان ابوریحان هشت بندی تصویب شد

هرمزبان: دومین جلسه شورای دبیران دبیرستان ابوریحان هشت بندی با دستور کار ارائه خدمات  فوق برنامه آموزشی و پرورشی با حضور کارکنان،دبیران و شورای دانش آموزی در دفتر مدیریت آموزشگاه برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،در این جلسه ابتدا یکی از دبیران این کاحد آموزشی به بیان مطالب پیرامون شخصیت حضرت رقیه (س) سخنانی ایراد فرمودند.

حسین مسلمی مدیر آموزشگاه ضمن تشریح دستورالعمل ارسالی پیرامون ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به همکاران از ایشان خواست که نکته نظرات خود را پیرامون کیفیت بخشی به مسائل تعلیم و تربیت بیان نمایند.

پس از آن شوراهای دانش آموزی نیز در تکمیل سخنان همکاران خواستار برگزاری اینگونه خدمات جهت رشد تحصیلی ک بالارفتن کیفیت آموزش شدند.

درپایان پیگیری مجوز ارائه خدمات آموزشی و پرورشی و مشخص نمودن میزان حق الزحمه همکاران و عوامل از طریق آ.پ،تهیه و استفاده بهینه و مناسب از نمونه سوالات نهایی و کنکور توسط دبیران، استفاده از همیار معلم و تهیه کتب نمونه سوالات کنکور سراسری و…… از جمله مصوبات این جلسه بود

این جلسه از ساعت 17 لغایت 20 بمدت 3 ساعت به طول انجامید.لازم به ذکر است از آقایان حسن مسلمی دبیر محترم ریاضیات اعزامی از میناب،امین کمالی نخبه دانشگاهی که در برگزاری کلاس کنکور همکاری دارند، ودبیران محترم اعتمادی ،جلالی،منظری توکلی و محسن مسلمی که در برگزاری کلاسهای تقویتی و کنکور همکاری دارند تشکر شد.

کد خبر: 3941002

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید