هیئت رئیسه کمیسیون‌های مجمع جوانان استان هرمزگان معرفی شدند

هرمزبان – جلسه معارفه هیئت رئیسه کمیسیون‌های مجمع جوانان استان هرمزگان در سالن پارک علم و فناوری برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان صبح امروز (۲۳ مردادماه) در این نشست اظهار کرد: امیدواریم از طریق این کمیسیون‌ها مشکلات، کمبودها و نیازهای جوانان را پیگیری  و در سطحوح بالاتر مشکلات مربوط به جوانان را بتوان حل کرد.

وی افزود: هرجا که به مردم اعتماد کردیم موفق شدیم و در واقع با حضور جوانان در انقلاب و جنگ را توانستیم مدیریت کنیم و موفق هم شدیم و نتایج تاثیرگذارآن را مشاهده کردیم.

رئوفی بیان کرد: با ایجاد کمیسیون‌های تخصصی جوانان، قطعا جوانان خواهند توانست با گام‌های تخصصی خود برای حل مشکلات کشور پا به میدان بگذارند و امور روزمره کشور با نگاه تخصصی و حرفه‌ای آنها پیش رود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در جلسه معارفه هیئت رئیسه کمیسیون مجمع جوانان استان هرمزگان، با اشاره به روز ملی تشکل ها و مشارکت‌های اجتماعی، اظهار کرد: امروزه مشارکت های مردمی لازمه امر توسعه در هر جامعه ای است و بدون آن توسعه ممکن نیست و ضرورت تشکل گرایی برای تحقق مطالبات گروه های مختلف اجتماعی نیز بر کسی پوشیده نیست.

محمودرضا امیاری ادامه داد: اجرای طرح های مختلف با روحیه جهادی جوانان و در مسیر تحقق شعار سال به نتایج و اقدامات موثری منتهی خواهد شد.

وی ادامه داد: سازمان غیر دولتی (سمن یا NGO) به طور خاص در افزایش مشارکت های اجتماعی شهروندان نقش ایفا می کنند و در این مدت کارهای بسیار خوبی در حوزه جوانان  انجام شده است و سمن ها همیشه در کارها و مسئولیتهای مختلف اجتماعی حضور چشمگیری از خود نشان داده اند وهرساله  افزایش سمن ها را در اداره کل ورزش و جوانان استان شاهد هستیم.

امیاری با اشاره به جذب اعتبار جهت تکمیل شدن خانه جوان بندرعباس بیان کرد: امیدوارم اعتبارات لازم جهت به اتمام رسیدن این خانه انجام شودو  درحال حاضر در حوزه های مختلف ۶۸ سمن در استان فعال هستند.

وی یادآورشد: سمن ها به صورت داوطلبانه و نیت خیرخواهانه برای سامان بخشی امور، همراهی در بخش ها و حوزه های مختلف برای ادای دین پای کار آمدند و در بخش های مختلف ورود کرده و مشارکت می کنند و برای شناسایی اولویت ها بدون هیچ چشم داشتی پا به عرصه گذاشتند و در راستای همراهی و  همکاری با ادارات و بخش های مختلف، در بخش های مختلف اجتماعی، گردشگری،آسیبهای اجتماعی، بهداشتی، زیست محیطی و فرهنگی هرمزگان فعالیت می کنند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان تاکید کرد: کیفی سازی فعالیت های سمن های استان هرمزگان دغدغه مسوولان و از اولویت های کاری ما است. 

امیاری در پایان ضمن تشکر از  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همکاری و مشارکت حوزه ورزش و جوانان و ستاد ساماندهی امور جوانان، بیان کرد: طرح سه شنبه های با جوانان هر سه شنبه دیدار با جوانان داریم  که توجه به جوانان و شنیدن سوالات و مشکلات آن‌ها از موارد مهمی است که وزارت ورزش و جوانان نیز توجه ویژه ای به آن دارد و ما نیز با اختصاص دادن سه شنبه ها با جوانان پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها خواهیم بود وسمن های استان ثابت کرده اند که می توانند کارهای بزرگی را در سطوح مختلف ملی و استانی انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در این میان هیئت رئیسه کمیسیون های مجموعه جوانان به ترتیب رئیس، نائب رئیس و دبیر نیز معرفی شدند:

فرهنگ و هنر

پویا بواشه

حسام الدین موسوی

مسعود خودساز

امداد و نجات و مدیریت بحران

محسن غریبی 

حبیب نصروی 

سعید خادمی 

اعتقادی و مذهبی 

زهرا جامعی 

مهدی راستین 

مهدی شهابی 

ورزش 

حاجب نژاد 

میلاد رمضانپور

محمد رضا سلیمی 

علمی و پژوهشی 

مهدی کهنسال 

امیر محمد غلامی 

احمد دریس 

گردشگری و میراث فرهنگی

یگانه غریبی 

محمد پشتیبان 

فرزانه حسن زاده

زنان و امور خانواده

مرضیه کاظمی 

فاطمه عبداله زاده

زهره جوذری 

آسیب های اجتماعی

آمنه تراهی

امیر احسانی پور

خانم جعفری 

کسب و کار و کارآفرینی

امیر حسین طاهری فر

ایمان شهریاری

زینب غریبی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید