خبر فوری

۶ بیمارستان “ندسا” در خدمت درمان بیماران کرونایی

هرمزبان – فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سپاه با همه ظرفیت و توان برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا در کنار کادر درمان ایستاده است.

 دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری صبح امروز (۲۲ مردادماه) در بازدید از روند خدمت رسانی بیمارستان صحرایی شهید فاطمی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس، افزود: نیروی دریایی سپاه پاسداران ۶ بیمارستان در کشور برای بیماران کرونایی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: اکنون بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس با ۱۰۰ تخت و ۵۰ تخت در بیمارستان صحرایی شهید فاطمی، بیمارستان چالوس با ۲۰ تخت، بیمارستان مسلمین شیراز با ۱۰۰ تخت، بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک و بیمارستان قائم بوشهر هر کدام با ۴۰ تخت در حال خدمات رسانی هستند.

تنگسیری با اشاره به اینکه در مرکز بهداری جنوب هم ۵ بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی راه اندازی شده است و در صورت نیاز در شهرستان جاسک هم بیمارستان صحرایی راه اندازی می‌شود، عنوان کرد: اکنون بیمارستان صحرایی شهید فاطمی بندرعباس دارای ۵۰ تخت سرپایی و ۵۰ تخت بستری است.

وی در پایان گفت: به طور میانگین روزانه ۴۰۰ بیمار کرونایی به صورت سرپایی در بیمارستان صحرایی شهید فاطمی ویزیت می‌شوند و امروز نیز یک بیمارستان ۴۰ تخوابی دیگر در شهرستان بندرلنگه برپا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید