زندانی محکوم به قصاص در بشاگرد هرمزگان پس از ۱۸ سال از زندان آزاد شد

هرمزبان – رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: یک زندانی محکوم به قصاص در بشاگرد پس از تحمل ۱۸ سال حبس با اجرای پویش بخشایش حسینی از زندان‌ آزاد شد.

علی صالحی عصر پنجشنبه در تشریح جزئیات پرونده آزادی این فرد زندانی افزود: این محکوم به جرم قتل عمد منتظر اجرای حکم قصاص بود که با تلاش مسوولان قضایی و برگزاری نشست های متعدد صلح و سازش و رضایت اولیای دم با استناد به عفو و رافت اسلامی از بند رها شد.
وی گذشت این خانواده را اقدامی درخور تحسین و موجب خشنودی خداوند متعال در تاسی از سیره نبی اکرم (ص) و ائمه معصوم (س) برشمرد و از تلاش مسوولان قضایی، معتمدان محلی و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان بشاگرد برای ایجاد مصالحه در این پرونده قدردانی کرد.
رییس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به تاکید و نگاه ویژه رییس قوه قضاییه در خصوص لزوم بسط و گسترش فرهنگ صلح و سازش در پرونده‌های قصاص از عموم مردم خواست تا در کنار دستگاه قضایی و شوراهای حل اختلاف به منظور ترویج و توسعه این فرهنگ اسلامی در سطح جامعه همکاری و تعامل داشته باشند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید