خبر فوری

کمبود دارو، سرم و اکسیژن در قشم وجود ندارد

قشم- هرمزبان – رییس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم گفت: هم اکنون هیچ مشکلی برای تامین داروی مورد نیاز بیماران کرونایی، سرم برای تزریق به ایشان و اکسیژن مصرفی در این بیمارستان وجود ندارد.

دکتر مریم هروآبادی عصر پنجشنبه در دیدار امام جمعه قشم از بیمارستان پیامبر اعظم (ص) افزود: هم اکنون ۱۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد هشت بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار از موارد بستری مربوط به کرونای دلتا است، افزود: هشت بیمار تا ظهر امروز در بیمارستان بستری شدند و یک بیمار نیز فوت کرد.

رییس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم تصریح کرد: روزانه بیش از ۱۲۰ بیمار سرپایی کرونا نیز به درمانگاه این بیمارستان مراجعه می کنند و علاوه بر معاینه و آزمایش، در صورت نیاز مورد مداوا قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به انتشار برخی شایعات در فضای مجازی قشم اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد با انتشار مطالبی در خصوص کمبود دارو و اکسیژن سعی در به هم زدن آرامش جامعه دارند و با پخش شایعات اینچنینی زحمات کادر درمان را زیر سوال می‌برند.

هروآبادی تاکید کرد: با تمام توان برای نجات جان بیماران تلاش کرده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و تزریق واکسن تنها راه عبور از بحران کروناست و مردم از هرگونه تجمع و مهمانی خانوادگی جدا پرهیز کنند.

کمبود دارو، سرم و اکسیژن در قشم وجود ندارد

امام جمعه به همراه فرمانده سپاه قشم در بازدید از بخش بیماران کرونای بیمارستان پیامبر اعظم (ص) با بیماران، همراهان، کادر درمان و نیروهای جهادی به گفت و گو پرداختند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید