قرارگاه‌های تحول محله بدنبال رفع نیازهای محلات آسیب پذیر هست

هرمزبان – جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در اقشار بسیج  گفت: قرارگاه‌های تحول محلات که از سال ۹۴ در استان تشکیل شده است، در واقع بدنبال رفع نیازهای اساسی محلات آسیب پذیر و حاشیه‌ای استان می‌باشد.

سرهنگ جعفر اسلامی روز سه شنبه به مناسبت روز خبرنگار در حاشیه بازدید از دفتر ایرنا افزود: قرارگاه‌های تحول محلات هرمزگان هم اکنون در ۶۰۰ پایگاه مسجد تشکیل شده است که برای خروجی و اثرگذاری فعالیت این قرارگاه‌ها یک مجموعه رسانه ای درکنار آن دیده شده است.

وی بیان داشت: این قرارگاه‌ها تاکنون تحول و  اثربخشی خوبی را در محلات هرمزگان بویژه شهر بندرعباس داشته است که نیاز به اطلاع رسانی بیشتر است.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در اقشار بسیج ابرازداشت: طرح تحول محلات استان با چشم اندازی ۱۰ ساله یکی از تشکیلات مهم و اثرگذار در استان بوده که در سطح کشور هم شناخته شده است.

ایرنا، رسانه ای بی‌حاشیه و اثرگذار است

سرهنگ اسلامی همچنین با اشاره به اینکه جریان‌های رسانه ای مسیر تاریخ را عوض کرده است، گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) رسانه ای بی حاشیه و درعین حال اثرگذار است.

وی افزود: امروز نیز اگر در جهان نگاه کنیم آن‌هایی که به رسانه بیشتر اهمیت می‌دهند موفق ترند و در واقع افراد جهادی و انقلابی نیز  با کمک رسانه‌ها مسیر نظام و انقلاب را تغییر داده اند.

جانشین سپاه هرمزگان اظهارداشت: یکی از موضوع‌های مهم جامعه اینست که رسانه‌ها باید پل ارتباطی بین مردم و مسوولان باشند و دراین راستا بسیج رسانه هم بسیار فعال عمل کرده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید