خبر فوری

ضرورت توجه به کیفیت آموزشی در دانشگاه‌های قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از قشم ،مصطفی غلامپور در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان قشم با اشاره به اینکه اهداف دانشگاه ها و جامعه یکی است اظهار داشت: اگر مسئولان مشکلات دانشگاهیان و دانشجویان را در جهت حمایت از قشر آینده‌ساز جامعه به صورت ساختاری حل کنند، نوید دهنده فردایی روشن برای این نظام مقدس و کشور است.

وی با بیان اینکه آموزش به عنوان زیر بنای توسعه است و دولت تدبیر و امید به این امر نگاه ویژه‌ای دارد افزود:با توجه به اینکه رسالت اصلی دانشگاه‌ها تربیت نیروهای متخصص و متعهد برای خدمت به کشور می باشد،مسئولین و متولیان امر باید تمرکز خود را بر کیفیت آموزشی بگذارند و باید پرسید که آیا تا به حال از ظرفیت عظیم دانشگاه و دانشجو به نفع جامعه استفاده شده است؟

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قشم نقش دانشجویان در جامعه را بسیار مهم دانست و با اشاره به اینکه دانشجویان علاوه بر تحصیل و فعالیت های علمی در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی کشور شرکت داشته باشند اضافه کرد: دانشگاه‌ها را باید بر اساس آموزش نقد کرد و باید از این طریق قدمی در راه توسعه شهرستان برداشته شود.

غلامپور با تاکید بر اینکه مشکلات دانشگاه‌های شهرستان قشم را به صورت مشارکتی و تشکیل کار گروه با حضور نماینده همه دانشگاه‌ها بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و به صورت ریشه‌ای با تشکیل جلسات مختلف حل شود، به طوری که خواسته‌های مشخص آنها از طریق نهادهای مربوطه دنبال شود تصریح کرد:دانشگاه‌های قشم باید با ارائه راهکارهای مناسب و جذابیت مورد نظر یک دانشجو را ایجاد و فراهم کند و نقاط ضعف را به قوت و تهدیدهای پیش رو را به فرصت تبدیل کند.  

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید