خبر فوری

آرشیو برچسب: روزنامه وطن امروز

ایربگ‌ها خواب هستند! / مصرف‌کننده در صنعت خودروسازی جایگاهی ندارد

هرمزبان – روزنامه وطن امروز در گزارشی به مروری بر چالش‌های صنعت خودرو به بهانه تصادف اخیر در اتوبان همت تهران و باز نشدن ایربگ خودروی داخلی پرداخت.

ادامه خبر »

انتخابات آمریکا؛ پرده‌برداری از وحشی‌گری ایالات متحده

به آقای جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا هشدار می‌دهیم سیر سقوط و افول آمریکا به عنوان یک نظام سلطه‌گر آغاز شده است و هیچ‌کس نمی‌تواند این امپراتوری فشل و فروپاشیده از درون را نجات دهد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، «دکتر منوچهر محمدی» یادداشتی با عنوان «انتخابات آمریکا؛ پرده‌برداری از وحشی‌گری ایالات متحده» در روزنامه وطن امروز نوشت. متن این …

ادامه خبر »

عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های ‌پنجشنبه ۴ دی

هرمزبان - دوراهی ائتلاف - اصلاحات / تصور عجیب دولت از جیب مردم / اصلاحات سوال ‌برانگیز مجلس به قانون انتخابات / قیمت‌گذاری مصنوعی در بازار مسکن از جمله تیترهای روزنامه‌های صبح امروز است.

ادامه خبر »

سقوط واقعی دلار ‌خرداد ۱۴۰۰

تجربه ۷ ساله الگوی روحانی ـ ظریف و وابسته شدن حیات اقتصادی ایران به تصمیمات خارجی، تغییر ریل مدیریت‌ کشور را ضروری کرده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان،   روزنامه وطن امروز نوشت: مواجهه جریان غرب‌گرا که در تمام مناسبات تحلیلی خود با ضریب بخشیدن به رقابت داخلی آمریکا، سعی داشته تا دموکرات‌ها را به مثابه نماینده تعامل …

ادامه خبر »

کنوانسیون پالرمو حراج امنیت ملی!/ برخورد بی اغماض با کارگزاران خائن/ استراتژی جنگ سردی آمریکا مقابل ایران

هرمزبان:دولت و مجلس با چه‌انگیزه و در پی کدام منظور و مقصود به کنوانسیون پالرمو که نه تنها با نص‌صریح قانون اساسی در تضاد آشکار است، بلکه امنیت و استقلال کشور را نیز به تاراج می‌گذارد، تن داده‌اند؟!

ادامه خبر »