خبر فوری

آرشیو برچسب: بیانات امام خامنه ای

آمریکا در توافق هسته‌ای به وعده‌هایش عمل نکرد/ می‌خواهند برجام 2و3و4 را به نخبگان ما بقبولانند/10 راهکار برای «اقدام و عمل» در «اقتصاد مقاومتی»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه آمریکا در توافق هسته‌ای به وعده‌هایش عمل نکرد، فرمودند: می‌خواهند برجام‌های دیگری را در مسایل منطقه و حتی قانون اساسی تحت عنوان برجام 2و3و4 به نخبگان ما بقبولانند.

ادامه خبر »

امام خامنه ای: بعضی کار فرهنگی در دانشگاه را با کنسرت و اردوی مختلط اشتباه گرفته‌اند

هرمزبان: رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تبیین مبسوط تاریخ و میراث و تجربه علمی کشور در دوران قبل و بعد از اسلام و جایگاه و نقش دانشگاه‌ها در تاریخ معاصر بویژه در نهضت اسلامی و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بر لزوم برنامه‌ریزی دانشگاه‌ها و مراکز علمی برای استفاده از میراث و تجارب علمی متراکم، به منظور نقش‌آفرینی در ایجاد «تمدن نوین اسلامی» تأکید کردند.

ادامه خبر »

بیانات امام خامنه ای فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان ارتش در پنج شنبه 9 مهر 94

هرمزبان: رهبر معظم انقلاب فرمودند: دشمن به دنبال تسلیم شدن نظام اسلامی است و با کوتاه آمدن در مقابل او، دشمنی‌ها برطرف نمی شود.

ادامه خبر »

امام خامنه ای: 25 سال دیگر اسرائیل وجود نخواهد داشت

هرمزبان:رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم اظهار داشتند: برخی صهیونیست‌ها گفته‌اند با توجه به نتایج مذاکرات هسته‌ای، ۲۵ سال از دغدغه‌ ایران آسوده شده‌ایم اما ما به آنها می‌گوییم شما ۲۵ سال آینده را، اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.

ادامه خبر »