خبر فوری

آرشیو برچسب: امارات متحده عربی

امارات تاسیسات گازی یمن را به پایگاه نظامی و زندان مخفی تبدیل کرد

هرمزبان – منابع خبری فاش کردند که رژیم امارات یکی از مهمترین تاسیسات گازی در استان شبوه یمن را به پایگاه نظامی و زندان مخفی تبدیل کرده است.

ادامه خبر »

سیدابراهیم رئیسی انتخاب رئیس جدید دولت امارات متحده عربی را تبریک گفت

هرمزبان – رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک انتخاب رئیس جدید دولت امارات متحده عربی اظهار امیدواری کرد که سنگ بنای توسعه و پیشرفت روابط دو کشور گسترش روز افزون یابد.

ادامه خبر »

گفت و گوی مثبت ایران و امارات براساس دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه گزارشی از نشست خود با نخست وزیر امارات متحده عربی در حاشیه نشست اخیر بغداد ارائه داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه امشب در صفحه شخصی خود در توئیتر گزارشی مختصر از دیدار با نخست وزیر امارات در …

ادامه خبر »

اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای الحاق به ان.پی.تی ضروری است

نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل اعمال فشار پیوسته بر رژیم صهیونیستی برای الحاق فوری و بدون قید و شرط به ان.پی.تی را ضروری دانست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین المللی مستقر در وین، در نشست فصلی شورای حکام آژانس با ارائه سخنرانی در …

ادامه خبر »

هدیه انتخاباتی امارات به ترامپ / واکنش‌های داخلی به یک توافق

هرمزبان - توافق امارات و رژیم صهیونیستی با واکنش های زیادی در ایران روبرو شد. توافقی که از نگاه تحلیلگران و سیاسیون داخلی خیانت به مسلمان و آرمان فلسطین و هدیه انتخاباتی به ترامپ بود.

ادامه خبر »

درخواست عراق از امارات برای پیوستن به تلاش علیه معامله قرن

رئیس پارلمان عراق در دیدار با رئیس شورای ملی فدرال (پارلمان) امارات بر ضرورت همکاری برای شکل‌گیری یک گفتمان واحد و یکپارچه عربی که نشانگر موضع مردمی و رسمی عرب‌ها در مخالفت با طرح صلح آمریکا باشد و حقوق ملت فلسطین را به رسمیت بشناسد، تأکید کرد.

ادامه خبر »

گلایه شهردار تهران از میزبانی امارات در دهمین دوره مجمع جهانی شهری

گلایه حناچی از میزبانی اماراتی ها/ عدم صدور ویزا برای اعضای هیأت ایرانی

حناچی گفت: میزبان ما در اقدامی غیر قابل دفاع، اجازه برپایی غرفه‌های متعلق به ایران را نداده و از صدور ویزا برای برخی اعضای هیئت ایرانی خودداری نموده است.

ادامه خبر »

بازگشت سفیر ایران در امارات به تهران

هرمزبان:در پی تحولات صورت گرفته در روابط ایران و امارات عربی متحده و تصمیم این کشور جهت کاهش روابطش با ایران در سطح کاردار در راستای حمایت از عربستان سعودی، به زودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی به تهران بازخواهد گشت.

ادامه خبر »