دیدار جمعی از فرهنگیان ابوموسی با امام جمعه شهرستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حجت الاسلام والمسلمین محمد پاک نژاد امام جمعه شهرستان ابوموسی در این دیدار، نقش معلمان را در تربیت جامعه خیلی مهم دانست و افزود: اگر جامعه از نظر علمی، معرفتی و تمام زمینه ها خوب رشد می کند، برگشت آن به شماست و ثمره، نتیجه و پاداش آن هم به شما می رسد.

وی تربیت را کار بسیار مهم و سختی دانست و گفت: فردی که چیزی یاد گرفته و بر علیه خودش و اجتماعش به کار می برد نشانه این است که خوب تربیت نشده است.

حجت الاسلام پاک نژاد ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه خود سازی عنوان کرد و افزود: ماه رمضان ماهی است که شیاطین در غل و زنجیر هستند و سر سفره الهی قرار می گیرید و بهره های زیادی از آن می توانید ببرید.

امام جمعه ابوموسی خواستار تشویق دانش آموزان به حضور در مسجد و نماز جمعه شد و یادگیری مسائل آموزشی و دینی را همچون مجهز شدن به دو بال علم و تقوا برای دانش آموزان دانست.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر غلامرضا محب زاده مدیر آموزش و پرورش ابوموسی به تشریح دستاوردهای آموزش و پرورش و عملکرد معلمان و آموزش در ایام کرونا پرداخت.
همچنین هرکدام از فرهنگیان حاضر در جلسه به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/

امام جمعه ابوموسیامام جمعه بوموسیحجت الاسلام محمد پاک نژادفرهنگیان ابوموسی
نظرات (0)
افزودن نظر