نخستین تمرین گروهی داوران فوتبال هرمزگان برگزار شد

مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و رییس دپارتمان داوری استان هرمزگان گفت: بر اساس تصمیم کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور و ابلاغ به کمیته داوران استان مبنی بر تمرین داوران استان شاغل در لیگ های فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان و با هماهنگی هیات فوتبال استان نخستین تمرین گروهی داوران در سال ۹۹ چهارشنبه شب در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس انجام شد.

عبدالمجید معماری بیان داشت: استان هرمزگان برای  قضاوت در مسابقات کشور در لیگ برتر فوتسال یک داور ، لیگ دسته اول فوتسال یک داور، در مسابقات بانوان در فوتسال سه داور و در فوتبال چهار داور، در لیگ برتر آقایان یک داور و یک کمک داور ، در لیگ های دسته دوم و دسته سوم فوتبال چهارداور و کمک داور ودر لیگ های پایه شش داور و کمک داور داریم که سال گذشته همه آن ها قضاوت خوبی داشتند و نمره خوبی از ناظران خود در مسابقات گرفته اند.

رییس دپارتمان داوری استان هرمزگان ادامه داد : با توجه به این که هنوز مسابقات فصل گذشته به دلیل شیوع کرونا به پایان نرسیده است کمیته داوران از همان سهمیه قبل استان ها برای ادامه مسابقات استفاده می کند و بعد از پایان مسابقات سهمیه جدید برای شرکت در کلاس ها و آزمون های داوری اعلام خواهد کرد.

وی گفت: داوری هرمزگان توانمندی خوبی دارد و اگر داوران این استان قدر خود را بدانند می‌توانند آینده خوبی برای خود در کشور متصور باشند.

معماری اظهار داشت: با حمایتی که هیات فوتبال از کمیته داوران و دپارتمان داوری دارد برنامه‌های بسیار خوبی برای داوران کشوری داریم که در طول سال آن‌ها را  اجرایی خواهیم کرد.

اخبار هرمزگانبندرعباسفوتبالهرمزگانورزش هرمزگان
نظرات (0)
افزودن نظر