نشست توجیهی ارتقاء سلامت اداری به دستور استاندار هرمزگان برگزار شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، اصغر جهانگیری در این نشست بر تکریم ارباب رجوع توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد و بیان داشت: باید مسئولان بازرسی هر دستگاه رضایتمندی مردم از عملکرد آن دستگاه اجرایی را مد نظر قرار دهند و نظارت بیشتری بر پیگیری مسائل مردم داشته باشند.       

وی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از واجبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید به درستی در ادارات و دستگاه های اجرایی انجام گیرد.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان افزود: با هر دستگاهی که نتواند رضایت مردم را به درستی جلب کند و نارضایتی از آن بیشتر باشد، برخورد قانونی خواهد شد و این نظارت بر عهده مسئولان بازرسی از عملکرد هر دستگاه است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در بحث تکریم ارباب رجوع به دنبال مچ‌گیری نیستیم بلکه به دنبال اصلاح کار و نحوه رفتار درست با مردم در دستگاه های اجرایی استان هستیم و استاندار هرمزگان نیز بر این مهم همواره تاکید دارند.

وی تاکید کرد: مشکلات و کمبود بودجه نباید موجب نارضایتی مردم از دستگاه اجرایی شود و مدیران خلاق و نوآور می توانند با ابداعات جدید و تازه موجب رضایت مردم از دستگاه خود شوند.

 

نظرات (0)
افزودن نظر