برگزاری اجلاس نماز در جزیره ابوموسی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی، اجلاس نماز در سالن اجتماعات اندیشه آموزش و پرورش با حضور فرماندار ابوموسی، مدیر آموزش و پرورش ابوموسی، مسئولین ادارات شهرستان و اقشار مختلف مردم  برگزار شد.

حجت الاسلام محب زاده مدیر آموزش و پرورش ابوموسی در این رابطه اظهار داشت: با توجه به اهمیت نماز در سعادت زندگی دنیوی و اخروی ما، همه ساله اجلاس سراسری نماز در کشور برگزار می شود تا با هم افزایی فعالین نماز به گسترش این فرهنگ ناب بپردازد.

محب زاده افزود: اجلاس نماز شهرستان نیز در راستای اجلاس سراسری نماز است که در 30 آذر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی اضافه کرد: برای اینکه جامعه به سمت نماز گرایش پیدا کنند، باید آگاهی افراد نسبت به فواید نماز افزایش داده شود. وی افزود: براساس یافته های محققان نماز فایده های جسمانی و پزشکی فراوانی دارد که اثرات مثبت نماز بر بهداشت خواب،رفع بيماري افسردگي،شادابي جسم و روان،بيماري فشار خون،ايمني حواس از آن جمله اند.

این مقام مسئول افزود: علاوه بر اثرات جسمانی و پزشکی نماز، شاهد اثرات اجتماعی نماز همچون کاهش بزهکاری و آسیب های اجتماعی و فحشا و منکرات در بین افراد مقید به نماز هستیم بنابراین هزینه کردن در گسترش فرهنگ نماز باعث عدم نیاز به هزینه های سنگین بعدی می شود.

ابوموسیاجلاس نمازاخبار شهرستان ابوموسیحجت الاسلام محب زاده
نظرات (0)
افزودن نظر