مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان:عملیات آبرسانی به دو مجتمع روستایی شهرستان جاسک تا پایان سالجاری تکمیل و به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، مهندس عبدالحمید حمزه پور در این زمینه بیان کرد: با اختصاص مبلغ ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری عملیات آبرسانی به دو مجتمع روستایی شهرستان جاسک با بیش از ۵۰ روستا تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه با اعلام این خبر افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده از دفتر مقام معظم رهبری مبلغ ۹۰ میلیارد ریال به دو مجتمع آبرسانی سورک در شرق جاسک و مجتمع ابرسانی ۲۴ روستایی غرب جاسک عملیات اجرایی این مجتمع ها سرعت بیشتری خواهد گرفت.

این مقام مسئول اضافه کرد: این پروژه ها که تا پیش از این به علت عدم تامین اعتبار نیمه تمام بوده مجددا فعال گردیده و تا پایان سالجاری مورد بهره برداری و افتتاح قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در خصوص حجم عملیاتی این پروژه ها افزود: حجم عملیات این پروژه لوله گذاری و خطوط انتقال و شبکه توزیع بالغ بر ۹۰ کیلومتر، حفر و تجهیز ۵ حلقه چاه، احداث ۵ باب موتور خانه سر چاهی و ۵ باب ایستگاه پمپاژ و ۵ هزار متر مکعب مخزن می باشد.

مهندس حمزه پور در پایان با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب خاطر نشان کرد: با توجه به عدم بارندگی در سالجاری و افت بیش از پیش منابع آب زیر زمینی میطلبد مشترکین در مصرف آب نهایت صرفه جویی را به عمل آورند.

اخبار جاسک
نظرات (0)
افزودن نظر