خبر فوری

آغاز احداث زائرسرای مردم استان هرمزگان در مشهد مقدس

هرمزبان:عملیات احداث زائر سرای مردم هرمزگان در مشهد مقدس با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی مرجع عالیقدر جهان تشیع و استاندار هرمزگان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جاسم جادری در این خصوص اظهار داشت: احداث زائر سرا برای مردم هرمزگان در مشهد مقدس در راستای خدمت به مردم برای زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) صورت می گیرد که در سفر اقشار مختلف مردم استان به مشهد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: باید از تلاش ها و پیگیری های آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس برای ساخت این زائر سرا قدردانی کنم.
استاندار هرمزگان افزود: ساخت زائر سرا برای مردم در مشهد مقدس از تاکیدات و دغدغه های مقام معظم رهبری بوده که خوشبختانه عملیات احداث آن برای مردم هرمزگان آغاز شد.

جادری خاطرنشان کرد: احداث این زائر سرا در قالب بنیاد زائر سرای هرمزگان پیگیری می شود که عملیات ساخت آن با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی به صورت رسمی در مشهد مقدس آغاز شد.

ساخت زائرسراهای ارزان قیمت در مشهد برای استان های مختلف کشور از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در این راستا زمین هایی برای استان ها در نظر گرفته شده که استان های متقاضی با تکمیل پرونده مربوطه زمین دریافت می کنند.

این زمین‌ها از سوی شهرداری مشهد و سازمان زمین و مسکن وزارت راه و شهرسازی واگذار شده و شهرداری مشهد نیز تعهد کرده است هزینه ای برای پروانه ساخت و پایان کار این زائرسراها دریافت نکند./تسنیم/روابط عمومی استانداری هرمزگان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید