خبر فوری

کمیته نظارت بر فروشگاه های سموم آفت کش نباتی پارسیان برگزار شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان، یعقوب دلدار با اشاره به جزئیات این خبر، گفت: کمیته نظارت بر فروشگاهای سموم آفت کش نباتی پارسیان که دبیر این کمیته کارشناس حفظ نباتات و با همکاری کارشناس موسسه توسعه بازرگانی و مسئول حراست این مدیریت، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه فروشندگی سموم آفت کش نباتی، نماینده فروشگاه های سموم، رئیس صنف کشاورزان و نماینده نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی این شهرستان به منظور نظارت و بازدید های مستمر بصورت محسوس و نامحسوس بر امور فنی و نرخ خرید و فروش سموم آفت کش در فروشگاه های سموم و همچنین سموم مصرفی در مزراع این شهرستان تشکیل گردید.

 

مدیر جهادکشاورزی پارسیان، افزود: از اهداف مهم این کمیته جلوگیری از فروش سموم قاچاق، ممنوعه و غیر مجاز در مزارع سبزی و صیفی این شهرستان در راستای تولید محصول سالم، امنیت غذایی در پارسیان و کنترل قیمت سموم مصرفی کشاورزان به منظور جلوگیری از احتکار و گران فروشی می باشد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید