خبر فوری

افزایش پرداخت صدقه در بخش توکهور

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،غلامحسین حیدری رئیس کمیته امداد امام خمینی بخش توکهورشهرستان میناب گفت:مردم بخش توکهور و هشتبندی شهرستان میناب در چهارماهه نخست امسال ۸۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در قالب صدقه به نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد کمک کردند.
وی گفت: این مبلغ صدقه نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش یافته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی بخش توکهورشهرستان میناب افزود: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده درزمینهٔ ازدواج، تأمین مسکن، امور درمانی، کمک‌های موردی، تحصیلی و تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود.

غلامحسین حیدری با اشاره به اینکه صدقه جمع‌آوری‌شده در هر شهرستان برای نیازمندان همان شهرستان هزینه می‌شود گفت: صدقه اهدایی در همان محل جمع‌آوری‌شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود.
وی افزود: به‌هیچ‌عنوان از این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود.

رئیس کمیته امداد امام (ره) توکهور شهرستان میناب پرداخت صدقه را به‌عنوان یکی از راه‌های کمک به نیازمندان کمیته امداد اشاره کرد.

غلامحسین حیدری گفت: به‌منظور تسریع در امر کمک‌رسانی به نیازمندان تحت حمایت، خیران و نیکوکاران می‌توانند صدقه خود را با شماره‌گیری کد #۰۷۶۱۶*۸۸۷۷* و یا با دانلود رایگان اپلیکیشن سنا از طریق تلفن همراه خودپرداخت نمایند.

وی افزود:در چهار ماه سال گذشته ۷۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان صدقه در بخش توکهور جمع‌آوری‌شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید