خبر فوری

ورزشکاران بسیاری از رودان به اردوهای تیم‌های ملی معرفی شده است

محمدحسن رافتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان ضمن خیر مقدم به رئیس هیات ووشوی استان هرمزگان اظهار داشت: فعالیت‌های هیات ووشوی استان در زمینه جذب بالای ورزشکار در این رشته ورزشی و کسب عناوین مختلف در مسابقات کشوری و جهانی بسیار خوب و مطلوب بوده است.

وی افزود: حضور ورزشکاری توانمند و قهرمان در راس هرم هیات ووشوی هرمزگان با انگیزه زیاد، باعث شده است که شهرستان‌های استان با جدیت بیشتری این ورزش پرطرفدار را توسعه داده و در سطح استان بدرخشند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رودان در ادامه تصریح کرد: از زحمات ویژه علیرضا بهرمن در راستای رشد توسعه هیات ووشوی شهرستان رودان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌شود و حضور وی را در شهرستان رودان به فال نیک می‌گیریم که ان‌شاءالله باعث توسعه بیشتر ورزش ووشوی شهرستان خواهد شد.

این مسؤول در ادامه با اشاره به عنوان کسب توسط مجید عسکری ملی‌پوش وزنه‌برداری در رقابت‌های جهانی اخیر بیان داشت: شهرستان رودان یکی از مناطق مستعد هرمزگان در زمینه ورزش قهرمانی است و تاکنون ورزشکاران بسیاری را در رشته‌های ورزشی مختلف به اردوهای تیم‌های ملی معرفی کرده است.  

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر خانواده‌های رودانی از ورزش عنوان کرد: رودان یکی از شهرستان‌هایی است که از نظر ورزشکاران سازمان‌یافته پس از مرکز استان جایگاه خوبی در هرمزگان داراست و امید است تا پایان سال افزایش بیشتری را در زمینه بیمه ورزشی در این شهرستان شاهد باشیم.

رافتی در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقات چهارمین دوره مسابقات قهرمانی ووشوی استان هرمزگان است که در شهرستان رودان برگزار می‌شود و در این دوره شهرستان‌های میناب، رودان، بندرعباس، حاجی آباد و شهرستان‌های منوجان و کهنوج از استان کرمان حضور دارند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *