کلنگ مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان سنقر و کلیایی به زمین زده شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، مراسم کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان سنقر و کلیایی با حضور نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و شهردار شهرستان سنقر و کلیایی ومدیر کل، معاونت اداری و مالی، مسئول طرح های عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدی، فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی در سخنان خود ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به حضار بیان داشت: من به نوبه خود از همه عزیزانی که تلاش کردند این پروژه به سرانجام برسد، تشکر می کنم.

وی افزود : هدف اول ما برای تعیین مکان احداث این پروژه که از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری است، ورودی شهرستان سنقر و کلیایی بودکه به دلایل مختلفی زمینی که برای احداث  در نظر داشتیم میسر نشد، تا اینکه با کمک شهردار و اعضای محترم شورای شهر این مکان را در اختیار ما قرار دادند.

محمدی خاطر نشان کرد:توجه به مباحث فرهنگی و هنری از اولویت های دولت تدبیر و امید است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین صفدری، امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی در سخنان خود بیان داشت:احداث این چنین مجتمع های فرهنگی در سطح شهرستان کمک بسیار خوبی به هنرمندان و هنر دوستان خواهد بود.

وی اظهار داشت: ما اگر بخواهیم فرهنگ و هنر آداب و رسوم ما برای آیندگان و نسل های بعد به جا بماند باید برای آن هزینه کنیم. ما نیروی توانا و فرهنگی زیادی در سطح شهرستان داریم و باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشیم.

حسینی کیا، نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم کلنگ زنی این مجتمع فرهنگی بیان داشت: از تمام تلاش ها و زحمات دست اندر کاران  این کار کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی گفت : از تمام هنرمندان و فرهیختگان خواستارم دست به دست هم دهیم که بتوانیم قدمی را برای ارتقا  فرهنگ این شهرستان بر داریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  گفت : دلیل کندی افتتاح مراسم کلنگ زنی این مجتمع فرهنگی و هنری این بود که ما در ساخت این پروژه ها بهره بردار بودیم و دستگاه اجرایی نبودیم.

وی گفت: ما در سال ۹۵ مسئول دستگاه اجرایی شدیم وامیدواریم  این مجتمع با ظرفیت ۵۴۰ نفر، مکانی مناسب برا فرهنگ دوستان شهرستان سنقر فراهم شود.

نظرات (0)
افزودن نظر