۴۱۶ کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در زنجان پیش بینی شده است

فضایل خاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر، به اسکان فرهنگیان در استان زنجان اشاره کردو افزود: ثبت نام  اینترنتی برای اسکان تابستانی فرهنگیان در مدارس  استان زنجان آغاز شد و متقاضیان می توانند به ادرسeskan.medu.ir  مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: پذیرش مسافران در ستاد اسکان فرهنگیان  نیز از ۳ تیرماه خواهد بود و در تابستان امسال ۴۵ مدرسه با ۴۱۶ کلاس درس ویژه و مجهز برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در اسگان فرهنگیان و در راستای خدمات رسانی بهتر به مسافران فرهنگی  ۲۵۰ نفر از عوامل اجرایی و اعضای ستاد آماده ارائه خدمات به مهمانان خواهند بود و تابستان سال گذشته  ۱۴  هزار فرهنگی در مدارس استان اسکان داشتند.

خاتمی گفت: مدارس گروه الف دارای اتاق‌های مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک‌کننده، یخچال و تلویزیون بوده و حمام و آشپزخانه در دو درجه به‌صورت مشترک است و این تعداد مدرسه و کلاس درس تنها برای اسکان فرهنگیان و افراد تحت تکفل بوده است. 

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد:خوشبختانه طی سالهای گذشته با توجه به ارائه خدمات با کیفیت به مسافران استقبال از اسکان فرهنگیان بسیار عالی بوده است.

نظرات (0)
افزودن نظر