تقدیر جوانان هشت بندی دو از خدمات حجت الاسلام وافی+عکس

هرمزبان: جمعی از جوانان هشت بندی دو از خدمات حجت الاسلام عبدالکریم وافی قدردانی نمودند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از  پایگاه خبری هشت بندی ،حجت الاسلام وافی در بدو ورود خود به هشت بندی  منشاء خدمات ارزنده ای بود و تحولی جدی در حوزه ترویج معارف دینی  ایجاد نمود.

 

وی  با برگزاری منظم نماز جماعت در مسجد جامع، قرائت و تفسیر منظم قران کریم بعد از  هر نماز، برگزاری ادعیه دینی، برگزاری محفل انس با شهدا در پنج شنبه هر هفته ، برگزاری باشکوه مراسمات عزداری و ولادت ائمه، سروسامان دادن به هئیت سید الشهدا ، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی نظیر مسابقات کتابخوانی و سایر برنامه ها تحولی جدی  در حوزه دینی و نشر معارف دینی به وجود آورد.

شایان ذکر است ایشان از معدود  علمای بودند که به شدت در بین مردم به خصوص نسل جوان  محبوبیت فوق العاده ای داشتند و با وجود درخواست مکرر جوانان و مردم برای ماندگاری بیشتر در هشت بندی متاسفانه این امر محقق نشد و این عالم  مردمی  و پر تلاش از هشت بندی رفت و مردم را از نعمت وجود خود محروم نمود.

  به همین منظور جمعی از جوانان هشت بندی دو در آخرین روز حضور این عالم محبوب و مردمی در هشت بندی به پاس خدمات ارزنده وی با اهداء هدیه ای از ایشان قدردانی و آرزوی موفقیت های روز افزون را برای ایشان در سنگر های دیگر نمودند.

امام جماعت هشت بندیحجت الاسلام وافی
نظرات (0)
افزودن نظر