سخنرانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی در بین نمازگزاران جمعه

هرمزبان – مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم به بیان دستاوردهای یک ساله آموزش و پرورش شهرستان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از جزیره ابوموسی، یعقوب پیدایش مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی در سخنرانی در جمع نمازگزارن جمعه این شهرستان ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای فرهنگی اظهار داشت: ما در آموزش و پروش برای پیشبرد امور تعلیم و تربیت دارای سند تحول بنیادین مبانی نظری و برنامه هستیم که این برنامه ها به صورت ملی، استانی و شهرستانی تدوین شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای آموزش و پرورش ابوموسی در یک سال اخیر ، این دستاوردها را حاصل کار تیمی و مشارکت همه پرسنل اداری و آموزشی دانست و افزود: در حوزه پرورشی و تربیت بدنی برای اولین بار کلنگ احداث سالن ورزشی طرح شهید سلیمانی بر زمین زده شد و امیدواریم حداکثر تا پایان سال مورد بهره برداری قرار بگیرد.

پیدایش اضافه کرد: از دیگر دستاوردهای حوزه پرورشی، افتتاح مرکز مشاوره شهید سلیمانی و دارالقرآن نورالهدی بود.

وی افزود: در یک سال گذشته شاهد اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور و مسابقات فرهنگی و قرآن و عترت و نماز بودیم که این مهم محقق نمی شد مگر با همکاری مجموعه فرمانداری شهرستان و حمایت مدیرکل محترم آموزش و پرورش و معاون پرورشی اداره کل که زحمات اسکان و تردد دانش آموزان در مرکز استان را بر عهده داشتند.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی یادآور شد: در زمینه آموزش، نیروی آموزشی مورد نیاز با وجود تمام سختی ها تأمین شد و هیچ کدام از کلاس های ما بدون معلم نیست.

وی اضافه کرد: از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که در شهرستان ابوموسی بعنوان جنوبی ترین نقطه ایران، رشته و کلاس یک نفره در مقطع متوسطه دوم دایر می باشد و این موضوع نشان دهنده اهمیت آموزش و بسط عدالت آموزشی است.

پیدایش گفت: شهرستان ابوموسی در بین مناطق استان در امتحانات نهایی جایگاه چهارم را کسب نموده است و در کنکور سراسری سال گذشته شاهد راهیابی دانش آموزان شهرستان در رشته های مهمی چون داروسازی و مهندسی صنایع بودیم.

وی در پایان از زحمات معاونین آموزش و پرورش، کارشناسان اداری، مدیران مدارس و تمامی فرهنگیان تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/

آموزش و پرورش ابوموسیروز معلمنماز جمعههفته معلمیعقوب پیدایش
نظرات (0)
افزودن نظر