محمد محسنی : جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش کمک بزرگی خواهد بود

هرمزبان – محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش کمک بزرگی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز سه‌شنبه 16 اسفندماه 1401 در این نشست با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری توسط جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی آموزش مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی را انجام می‌دهد که به تقویت و بار آموزشی دفاتر خدمات مسافرتی منجر می‌شود.

او افزود: فعالین گردشگری که غنای آموزشی خوبی داشته باشند قطعاً در حوزه ارزیابی و انجام‌وظیفه خود خوب عمل می‌کنند و این به بهبود امور مربوط به مراکز اقامتی و هتلینگ منجر می‌شود.

محسنی در خصوص آموزش به جامعه هدف گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش جامعه هدف به‌خصوص جامعه دانش‌آموزی، کارکنان دولت و جامعه محلی که ارکان اصلی توسعه و افزایش فرهنگ گردشگری و صنایع‌دستی در هر منطقه محسوب می‌شوند، کمک بزرگی خواهد بود.

در این نشست مقرر شد کمیته‌های کارشناسی بین این اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جهاد دانشگاهی به‌منظور نیازسنجی، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای مقوله آموزش و تربیت مربی، مروج و مدرس در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی و گردشگری برگزار شود.

انتهای پیام/

اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگانجهاد دانشگاهیجهاد دانشگاهی هرمزگانهرمزبانهرمزگان
نظرات (0)
افزودن نظر