جلسه کارگروه مدیریت کنترل و جمع آوری سگ های ولگرد در بخش رودخانه شهرستان رودان برگزار شد

هرمزبان – با حضور رییس دادگستری بخش رودخانه ، بخشدار ، رئیس محیط زیست شهرستان و دیگر اعضا، جلسه کارگروه مدیریت کنترل و جمع آوری سگ های ولگرد در بخش رودخانه شهرستان رودان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روابط عمومی واموررسانه حفاظت محیط زیست هرمزگان ، دهقانی رئیس اداره وفرمامده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودان از برگزاری جلسه کارگروه مدیریت کنترل و جمع آوری سگ های ولگرد در بخش رودخانه خبرداد.

وی در این جلسه گفت: با توجه به نگرانی مردم و نزدیک شدن به تعطیلات ایام نوروز می بایست  ظرف مدت ۲۰ روز در شهر زیارتعلی توسط شهرداری و در روستاها توسط دهیاران اقدام به جمع آوری سگ های ولگردشود و گزارش از اقدامات انجام شده  به رییس دادگستری بخش برنطین ، بخشدار و محیط زیست رودان اعلام گردد.

در ادامه این جلسه بخشدار رودخانه هم برجمع آوری هر چه سربعتر نسبت به جمع آوری سگ های ولگرد توسط شهردار زیارتعلی و دهیاران تاکید کرد .

رئیس دادگستری بخش رودخانه بابیان اینکه : همه ما موظف هستیم تابرای ایجاد آرامش و سلامت در جامعه گامی موثری را برداریم ، مصوبات این جلسه باید در اسرع وقت بطور کامل اجرا شود ، وی در خطاب به مسئولین تاکید آسیب و خساراتی به بارآید،  طبق قانون برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/

بخش رودخانهسگ‌های ولگرد
نظرات (0)
افزودن نظر