اعتبار تجهیزات هنرستان‌ها تامین شده است

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پایان بازدید از پروژه های در حال ساخت استان زنجان، گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام همچنان در اولویت برنامه های سازمان نوسازی مدارس است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه به استان زنجان از پروژه های درحال ساخت شهرستان های ماه نشان و ایجرود بازدید و روند پیشرفت کار را بررسی کرد و در جلسه پایانی و جمع بندی که در فرمانداری «ماه نشان» برگزار شد، با تاکید بر اینکه این بازدیدها منجر به شناسایی بهتر مشکلات و اتخاذ تصمیمات سنجیده تر می شود، گفت: طبیعتا تکمیل پروژه های نیمه تمام همچنان در اولویت برنامه های سازمان نوسازی مدارس است.

وی افزود: با تامین اعتبارات روند اجرای پروژه های نیمه تمام که غالبا پروژه های بزرگی نیز هستند سرعت بیشتری می گیرد و به زودی تکمیل می شوند، که یک نمونه فاخر آن هنرستان کار دانش زرین آباد است.

رخشانی مهر با بیان اینکه سیاست تقویت آموزش های فنی و حرفه ای و کار دانش در آموزش و پروش بر اساس اسناد بالادستی دنبال می شود، اظهار کرد: احداث و توسعه هنرستان ها در اقصی نقاط کشور در راستای اهداف و برنامه های نظام تعلیم و تربیت است. اعتبار تجهیزات هنرستان ها نیز تامین شده که در خزانه مراحل نهایی برای پرداخت را طی می کند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، وی همچنین با اشاره به اینکه موضوع احداث و بهسازی سرویس های بهداشتی مدارس طی دو سال اخیر با جدیت بیشتری دنبال می شود، بیان کرد: علیرغم مشکلات اجرایی این پروژه ها، حل مساله سرویس های بهداشتی مورد تاکید است که البته مسائل فنی تعیین می کند که چه نوع سازه ای بر اساس استانداردها، به صورت کانکسی یا با استفاده از مصالح مرسوم ایجاد شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته ۲۳۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های خیری تخصیص یافت، افزود: امسال نیز همین رقم برای تکمیل پروژه های مشارکتی اختصاص یافته و اجرای پروژه های جدید نیازمند تصویب در شورای برنامه ریزی شهرستان با تامین اعتبار از محل منابع استانی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

سازمان نوسازی مدارس
نظرات (0)
افزودن نظر