خبر فوری

سیاست

شیخ الازهر: واکنش جامعه بین‌الملل به جنگ غزه، مایه سرشکستگی است

فارس نوشت: شیخ الازهر واکنش جامعه بین‌الملل به جنگ غزه را «ناامیدکننده و مایه سرشکستگی» دانست و با کنایه به دبیر کل سازمان ملل گفت که عملکرد مردم غرب در قبال غزه، از جامعه بین‌الملل بهتر بود.  

ادامه خبر »

فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید

هرمزبان – پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای از مخاطبان خود دعوت کرد تا ایده‌هایشان را با هدف تحقق مشارکت مردم در جهش تولید به این پایگاه ارسال کنند.

ادامه خبر »

فیلم / تهدید غیرمستقیم هسته ای روسیه علیه آمریکا

هرمزبان – روسیه با انتشار فیلمی حملات هسته ای به آمریکا را شبیه سازی کرد، انتشار این فیلم را می توان تهدید غیرمستقیم حمله اتمی روسیه علیه آمریکا قلمداد نمود.

ادامه خبر »

محمد اسلامی: دو اتفاق خوب هسته ای در سفر رییسی به هرمزگان

هرمزبان – محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آغاز احداث نیروگاه اتمی سیریک و رونمایی از سامانه پرتودهی نخیلات دو اقدام مهم در سفر رییس جمهوری به هرمزگان بشمار می رود.

ادامه خبر »

انتقاد حجت الاسلام عبادی زاده از وضعیت اطلاع‌رسانی دستگاههای دولتی در حضور رییس جمهور

هرمزبان –نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: دستگاه‌های دولتی هرمزگان از نظر اطلاع‌رسانی در وضعیت مطلوبی نیستند و ارتباط مدیران هرمزگانی با مردم باید از وضعیت فعلی بهتر شود.

ادامه خبر »

اعتراض رئیس سازمان برنامه و بودجه به ایجاد ۳۴۰ هزار میلیارد ناترازی در بودجه ۱۴۰۳

هرمزبان –  داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تکالیف ایجاد شده در تبصره ۱۵ لایحه بودجه توسط نمایندگان ۲۹۰ همت بار مالی را برای دولت ایجاد کرده است.

ادامه خبر »

دریادار تنگسیری: شهامت رزمندگان یمنی نشانه مردانگی آنان است

هرمزبان – فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: این نوعی «مردانگی» است که رزمندگان یمنی انجام دادند و نشان دادند که تاب‌آوری ندارند تا شاهد شهادت خانواده های مسلمان در غزه باشند.

ادامه خبر »

جزئیات جدید از انفجار در سراوان/ حمله ۳ پهپاد به یکی از روستاهای مرزی/ ‌۱۰ ‌کشته این حمله ‌‌پاکستانی هستند + فیلم

هرمزبان – معاون استاندار سیستان و بلوچستان جزئیات جدیدی از انفجار صبح امروز در یکی از روستاهای مرزی را اعلام کرد.

ادامه خبر »

تمرین مشترک نیروی دریایی ارتش ایران و پاکستان برگزار شد+تصاویر

هرمزبان –تمرین مشترک دریایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پاکستان، با مشارکت ناوهای موشک‌انداز و شناورهای رزمی نیروی دریایی دو کشور در تنگه هرمز و خلیج فارس برگزار شد.

ادامه خبر »

حمله به یمن، میخ دیگری بر تابوت انتخاباتی بایدن

هرمزبان –رئیس‌جمهور آمریکا با حمایت خود از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین حمله به یمن، چهره‌ای از خود نشان داده که مسلمانان آمریکا به‌هیچ‌وجه آن را گزینه مطلوب خود در انتخابات آتی نمی‌دانند.

ادامه خبر »

یمنی‌ها به خیابان آمدند؛ «متوقف نمی‌شویم»

هرمزبان – مردم یمن امروز جمعه، ۱۲ ژانویه با شرکت در یک راهپیمایی باشکوه حملات متجاوزانه ائتلاف آمریکایی به کشورشان را محکوم و با شعار «فتح موعود و جهاد مقدس» حمایت‌شان از مردم فلسطین را اعلام کردند.

ادامه خبر »