خبر فوری

بایگانی ماهانه: فوریه 2022

گزارش تصویری/ اجلاس نماز دانش آموزی در شهرستان ابوموسی برگزار شد

گزارش تصویری/ اجلاس نماز دانش آموزی در شهرستان ابوموسی برگزار شد

هرمزبان – اجلاس نماز دانش آموزی با شعار پیوند نماز، خانه ، مدرسه و مسجد در سالن اجتماعات اندیشه آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی برگزار شد.

ادامه خبر »

مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان: توسعه آموزش های مهارتی را با جدیت دنبال می کنیم

محمد قویدل

هرمزبان – محمد قویدل مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان گفت: یکی از مهمترین اولویت های کاری بنده، توسعه آموزش های مهارتی در استان است و این مساله را با جدیت هر چه تمام تر دنبال می کنیم.

ادامه خبر »

صادق ستاری فرد: کرونا آسیب های مخربی بر سیستم آموزش و پرورش وارد کرده است

صادق ستاری فرد

هرمزبان – صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر آموزش حضوری دانش آموزان با رعایت پروتکلهای بهداشتی، گفت: متاسفانه کرونا آسیب های مخربی بر سیستم آموزش و پرورش وارد کرده که جبران آنها نیازمند صرف زمان و هزینه و انرژی بسیاری است.

ادامه خبر »

52 میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت های ورزشی کیش

هرمزبان – سرپرست معاونت فنی و عمرانی سازمان منطقه آزار کیش گفت: به منطور بهره مندی از ظرفیت های جام جهانی ۲۰۲۲ این سازمان ۵۲۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های ورزشی این جزیره هزینه می کند.

ادامه خبر »

توزیع ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی جبران خسارت های ناشی از زلزله به زیرساخت های هرمزگان

هرمزبان – توزیع ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی جهت جبران خسارت های ناشی از زلزله به زیرساخت های استان هرمزگان و ۶۰ طرح مصوب کارگروه زیربنایی استان، در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان به تصویب رسید.

ادامه خبر »

میثم امیری: احتمالاً غیرقابل پیش بینی بودن دلیل برگزیده شدن کتاب “داغ دلربا” بوده است

هرمزبان – نویسنده کتاب «داغ دلربا» غیر قابل پیش بینی بودن را دلیل احتمالی برگزیده شدن این اثر در چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد دانست.

ادامه خبر »

برپایی ده ها محفل انس با قرآن کریم در استان هرمزگان

هرمزبان – رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، بیش از ۴۰ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته در استان برپا می شود.

ادامه خبر »

آغاز پیک ششم کرونا در میناب/تخت‌های بخش کووید تکمیل شد

هرمزبان – رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب از آغاز جدی پیک ششم کرونا در میناب خبرداد. دکتر یدالله رئیسی ماکیانی ، افزود: متاسفانه با تو جه به هشدارهای وزارت بهداشت در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی و عدم رعایت این دستورالعمل ها و ساده انگاری ها  و شروع موجی جدید طی ۴ روز گذشته تخت‌های بخش کووید یک بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) …

ادامه خبر »

نماینده مجلس: اشکالات شورای نگهبان به رتبه بندی معلمان مرتفع شده است

هرمزبان – سرپرست معاونت برنامه ریزی، منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: اشکالات شورای نگهبان به نظام رتبه بندی معلمان مرتفع شده و به زودی لایحه مربوط به آن مجلس تقدیم می‌شود.

ادامه خبر »

دستور رئیس ستادکل نیروهای برای عقب نشینی از ساحل امکان فاقد کاربری نظامی

هرمزبان – رییس ستاد کل نیروهای مسلح دستور صریحی مبنی بر عقب‌نشینی سازمان‌های نیروهای مسلح از ساحل اماکنی که کاربری نظامی، دفاعی و امنیتی را ندارد صادر کرد.

ادامه خبر »

دعانویسی و رمالی با گرفتن ارز دیجیتال و طلا / پای دعانویسان به کنکور باز شد!

هرمزبان – با گسترش فضای مجازی رمالان و دعانویسان بخشی از فعالیت خود را به آنجا انتقال دادند. از سوی دیگر روش‌های جدیدی برای پول گرفتن از مشتری‌ها نیز اضافه کردند. از فروش نقد و اقساط دعانویسی گرفته تا گرفتن رمز ارز و طلا!

ادامه خبر »