خبر فوری

بایگانی ماهانه: جولای 2020

عدم استقبال از کلاسهای مهارت آموزی در سیریک

هرمزبان - رئیس فنی و حرفه‌ای میناب وسیریک با اشاره به گذشت یک سال و نیم از راه اندازی نمایندگی فنی و حرفه ای در سیریک، گفت: استقبالی در سیریک برای دوره های مهارت آموزی وجود ندارد.

ادامه خبر »

الزامات مجازی سازی جمهوری اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

هرمزبان - نشست علمی «کرونا، مجازی شدن کشورها و چالش حکمرانی و الزامات مجازی سازی جمهوری اسلامی» به صورت مجازی در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.

ادامه خبر »

پروتکل های بهداشتی در کشتارگاه بندرعباس رعایت می شود

هرمزبان - رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس گفت: پروتکل های بهداشتی درکشتارگاه این شهر رعایت می شود اما شهروندان در روز عید قربان در صورت مراجعه به محل کشتارگاه‌ دام و محل‌های عرضه گوشت قربانی، کیسه پلاستیکی برای حمل گوشت همراه خود داشته باشند.

ادامه خبر »

کیفیت ساخت و سازها در کیش ارتقا می یابد

هرمزبان - حفظ کیفیت ساخت و سازها و اهتمام به رعایت حداکثری ساخت سازه های تجاری، مسکونی، اداری و غیره از جمله دغدغه های جدی در جزیره زیبای کیش است برای حفظ و ارتقا سازه ها بکاربردن مصالح مرغوب امری لازم و ضروری است، از اینرو با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ورود مصالح ساختمانی پایه ای از جمله شن، ماسه، سیمان، میلگرد" توسط معاونت عمرانی و زیر بنایی این سازمان نظارت و کنترل خواهد شد.

ادامه خبر »

غربی‌ترین نقطه هرمزگان تحت اشراف قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی

هرمزبان - قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی هرمزگان در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود گروه‌های جهادی و توان مردمی در مناطق دور از مرکز استان به جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی با گروه جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پارسیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

ادامه خبر »

اولین استدیو تخصصی تولید محتوای الکترونیکی هرمزگان افتتاح شد

هرمزبان - مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از افتتاح اولین استدیو تخصصی تولید محتوای الکترونیکی آموزش و پرورش استان با هزینه بالغ بر سه میلیارد ریال خبر داد.

ادامه خبر »

دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام در مدارس هرمزگان ممنوع است

هرمزبان - معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: دریافت هرگونه وجه به جز بیمه حوادث و کتاب‌های درسی در زمان ثبت نام در مدارس دولتی و هیات امنایی استان ممنوع است.

ادامه خبر »

آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید مشکل کمبود نیرو ندارد

هرمزبان - مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: کمبود ۱۹۷ هزار نیرو با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مرتفع شده و در سال تحصیلی جدید این وزارتخانه مشکلی از نظر کمبود نیرو وجود ندارد.

ادامه خبر »

قاچاق خنجری بر پیکره نظام تولید است

هرمزبان - رئیس قوه قضاییه بر لزوم حاکمیت انضباط در صیادی و صید و تداوم قاطع مبارزه با قاچاق کالا به ویژه قاچاق سازمان یافته، تاکید کرد و قاچاق را مانند خنجری بر پیکره نظام تولید خواند.

ادامه خبر »

هر اتفاقی برای هواپیمای مسافربری ایرانی بیفتد؛ ‌آمریکا مسئول است

هرمزبان - موسوی گفت: هر حادثه‌ای در مسیر برگشت برای هواپیمای مسافربری ایرانی اتفاق افتد، جمهوری اسلامی آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت.

ادامه خبر »

فعال سازی هفت معدن غیرفعال در هرمزگان

هرمزبان - معادن و صنایع معدنی از جمله مهمترین بخش های اقتصاد هستند که دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به این بخش دارد و از ابتدای امسال هفت معدن غیرفعال در استان هرمزگان فعال شده اند.

ادامه خبر »

دانشجویان «پیام نور» دغدغه مالی نداشته باشند/ ثبت نام تا ۲ شهریور ادامه دارد

هرمزبان - رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، دانشگاه با انعقاد تفاهم‌نامه با ۳ بانک عامل تسهیلاتی با کارمزد پایین و با شرایط آسان برای دانشجویان فراهم کرده است که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.

ادامه خبر »

آغاز فعالیت ۱۳ پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه

هرمزبان - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان از آغاز به کار۱۳ پایگاه اوقات فراغت تابستانی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان هرمزگان خبر داد.

ادامه خبر »

تیم اقتصادی دولت عراق، به طور کامل در ایران

هرمزبان - معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور گفت: آنچه می‌تواند برای حوزه‌ی اقتصاد کشور و همچنین بخش خصوصی ایران دارای اهمیت باشد، حضور تمام تیم اقتصادی دولت عراق در هیأت همراه مصطفی الکاظمی در سفر به ایران است.

ادامه خبر »

برخورد با ریختن نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر بندرعباس

هرمزبان - معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس از برخورد جدی با متخلفینی که اقدام به ریختن نخاله‌های ساختمانی در محدوده شهری می‌کنند خبر داد و گفت: طرح جمع‌آوری این نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر توسط شهرداری های مناطق و نواحی در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا است.

ادامه خبر »