خبر فوری

بایگانی ماهانه: می 2020

طعنه سنگین سخنگوی وزارت خارجه چین به سخنگوی وزارت خارجه آمریکا

هرمزبان - سخنگوی وزارت خارجه چین در پیامی در توئیتر به پیام توئیتری اخیر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در انتقاد از لایحه امنیت ملی چین در هنگ‌کنگ، با طعنه به قتل مرد غیر مسلح سیاه‌پوست توسط پلیس آمریکا اشاره کرد.

ادامه خبر »

خانواده‌ها از تجمع مقابل حوزه‌های آزمون امتحانات حضوری خودداری کنند

خانواده‌ها از تجمع مقابل حوزه‌های آزمون امتحانات حضوری خودداری کنند

هرمزبان - رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در اولین روز شروع آزمون‌های حضوری دانش‌آموزان، گفت: خانواده‌ها از تجمع مقابل حوزه‌های آزمون امتحانات نهایی و حضوری، خودداری کنند.

ادامه خبر »

گام های بلند برای تبدیل جزیره کیش به مرکز علمی کشور در میان مناطق آزاد ایران

هرمزبان : با حضور ۷ پردیس بین المللی از دانشگاه های برتر کشور در جزیره کیش و با جذب دانشجویان داخلی و خارجی جهشی در این منطقه تحقق می یابد که این منطقه می تواند به عنوان مرکز علمی ایران میان مناطق آزاد کشور مطرح شود

ادامه خبر »

مراکز علمی آزاد و زبان بازگشایی می‌شوند

مراکز علمی آزاد و زبان بازگشایی می‌شوند

هرمزبان - رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: مراکز علمی آزاد و زبان با رعایت دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ابلاغی وزارت بهداشت، بازگشایی می‌شوند.

ادامه خبر »

سردار سلامی: باید همه کمک کنیم اهداف بلند مقام معظم رهبری در رسیدگی به محرومان تحقق یابد

هرمزبان - ۱۳۳۴ واحد مسکونی ساخته شده توسط نیروی دریایی سپاه برای مردم مناطق محروم از طریق ویدئوکنفرانس با حضور فرمانده کل سپاه و استاندار هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ادامه خبر »

ماجرای تحریف سخنان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی یک رسانه خارجی

هرمزبان -در پی انتشار خبری تحریف شده توسط پایگاه خبری یکی از رادیوهای بیگانه به نقل از مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، وی مطالب منسوب به خود در خصوص پیشنهاد تدابیر اقتصادی به دولت را تکذیب کرد.

ادامه خبر »

روحانی: برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام فعالیت‌های آموزشی سال آینده در کنار کرونا انجام شود

هرمزبان - رئیس جمهور به وزیر آموزش و پرورش دستور داد با همکاری وزارت بهداشت پروتکل های بهداشتی در مراکزآموزشی برای برگزاری امتحانات حضوری در برخی مقاطع تحصلی به گونه ای رعایت شود که دانش‌آموزان و والدین آنها دغدغه و نگرانی نداشته باشند و در این خصوص انعطاف های لازم برای نگرانی آنان رعایت شود.

ادامه خبر »

الزام کارکنان ادارات هرمزگان به استفاده از ماسک

هرمزبان - استاندار هرمزگان با اشاره به روند افزایشی بیماری کرونا در استان گفت: کارکنان ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بنگاه های اقتصادی و تولیدی موظف به استفاده از ماسک در محل کار و همچنین رعایت اصول بهداشتی هستند.

ادامه خبر »

گفتمان سازی سند تحول و بسترسازی جهت تحقق سیاست های بالادستی از وظایف خطیر روابط عمومی هاست

هرمزبان - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: شناخت سیاست ها و برنامه های سند تحول و همچنین تبیین، تحلیل و اشاعه سیاست های بالا دستی، از وظایف مهم روابط عمومی های آموزش و پرورش است.

ادامه خبر »

خسرو ساکی : ارزشیابی دروس عمومی هنرستان‌ها غیرحضوری انجام می‌شود

ارزشیابی دروس عمومی هنرستان‌ها غیرحضوری انجام می‌شود

هرمزبان - رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: ارزشیابی پایانی دروس عمومی، شایستگی‌های غیرفنی و پایه فنی هنرستانی ها به صورت غیرحضوری و ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی به صورت تراکمی و حضوری انجام می‌شود.

ادامه خبر »

فائو تجهیزات کنترل آفت ملخ صحرایی را به ایران تحویل داد

هرمزبان - فائو در چارچوب پروژه همکاری فنی اضطراری خود با ایران و در راستای کمک به تلاش‌های جاری در زمینه کنترل هجوم بی‌سابقه ملخ‌های صحرایی به کشور، نخستین بخش از کمک‌های تجهیزاتی خود شامل سم‌پاش‌ها را به سازمان حفظ نباتات کشور تحویل داد.

ادامه خبر »

مجید عسکری زاده : مطالبه گری از نوعی خاص قابل قبول و پذیرش نیست

هرمزبان - عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: مطالبه گری از نوعی خاص قابل قبول و پذیرش نیست و قلب واقعیت ها باید براساس مطالبه گری عامه و روشن باشد.

ادامه خبر »

امام خمینی (ره): مجلس دولتی را ایجاد کند که در برابر فشارهای خارجی ایستادگی داشته باشد + فیلم

هرمزبان - ویدئویی از صحبت‌های امام خمینی(ره) در مورد ویژگی‌های مجلس شورای اسلامی را مشاهده می‌کنید.

ادامه خبر »

خیران ۷ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هرمزگان کمک کردند

هرمزبان - مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان گفت: خیران استان رمضان امسال هفت میلیارد ریال برای آزادی ۱۰نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان کمک کردند. ص

ادامه خبر »

تجهیز مدارس در برابر کرونا / غربالگری دوره‌ای دانش‌آموزان و معلمان

هرمزبان - رئیس اداره سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم وجود اقلام محافظتی و گندزدایی مدون در مدارس، گفت: دانش‌آموزان، والدین، معلمان و کارکنان مدارس عمدتا با روش خوداظهاری در سایت www.salamat.gov.ir ثبت نام می‌کنند و هر سه روز یکبار یعنی دو بار در طول هفته مجددا نرم‌افزار را تکمیل می‌کنند تا غربالگری‌ سلامت بروزرسانی شود.

ادامه خبر »