خبر فوری

بایگانی ماهانه: آوریل 2020

آبرسانی به شهرک صنعتی جدید حاجی آباد به پایان رسید

مدیر آب و فاضلاب شهرستان حاجی آباد گفت: طرح آبرسانی به این شهرک صنعتی، شامل اجرای ۴ هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال و احداث یک مخزن ۱۰۰ متر مکعبی است. محمد میرزاده روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: آب مورد نیاز ناحیه صنعتی حاجی آباد از یک حلقه چاه با ظرفیت ۲۰ لیتر بر ثانیه تامین می‌شود که تجهیز …

ادامه خبر »

فرمانده جدید بسیج اصناف هرمزگان معرفی شد/ تشکیل صندوق خیریه بازاریان حامی اشتغال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم تکریم و معارفه مسول سازمان بسیج اصناف سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان همراه با افتتاح صندوق خیریه بازاریان حامی اشتغال (بحا) در سالن آمفی تئاتر حسنیه عاشقان ثارالله با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و معاونان و هییت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان و روسای اتحادیه‌های …

ادامه خبر »

مشارکت گسترده مردم جزیره بوموسی در رزمایش کمک مومنانه

هرمزبان - فرمانده بسیج سپاه ناحیه شهرستان بوموسی گفت: مردم شهرستان مشارکت گسترده ای در رزمایش کمک مومنانه داشته اند و با کمک های نقدی و غیرنقدی خود به یاری هم میهنان شتافتند.

ادامه خبر »

اولین تصاویر فاش شده از اتومبیل هیبریدی جدید مک‌لارن

عکاسان جاسوس توانستند تا تصاویری از خودروی استتار شده شرکت مک‌لارن را به دست بیاورند که به نظر اولین نمونه هیبریدی خط تولید جدید شرکت مک‌لارن است. منبع

ادامه خبر »

برنامه‌های درسی یک‌شنبه شبکه‌های آموزش و چهار

هرمزبان - جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز یک‌شنبه، ۳۱ فروردین ماه ۹۹ از طریق شبکه‌های آموزش و چهار اعلام شد.

ادامه خبر »

۶۰۰کلاس درس جدید طی سال ۹۹ در هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد

هرمزبان - استاندار هرمزگان گفت: تا پایان سال جاری ۶۰۰ کلاس درس جدید در استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد ۳۵۰ کلاس درس تا مهرماه سال جاری آماده افتتاح خواهد شد.

ادامه خبر »

«جاسک» دهکده «لجستیک» می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، محمد رادمهر روز چهارشنبه در بازدید از اداره بنادر و دریانوردی این شهرستان گفت: دهکده لجستیک محدوده مشخصی است که به منظور تجمیع فعالیت‌های مرتبط با لجستیک و حمل و نقل کالا در بعد داخلی یا بین‌المللی و در جهت بهینه‌سازی فرآیندها و کاهش هزینه‌ها ایجاد می‌شود. رادمهر افزود: با پیگیری‌های استاندار هرمزگان، …

ادامه خبر »

هرمزگان میزبان جشنواره ادبی «من هستم»

هرمزبان - رئیس حوزه هنری هرمزگان گفت: جشنواره ادبی «من هستم» با موضوع خاطرات مدافعان سلامت و کادر پزشکی بیمارستان‌ها در دوران مبارزه با ویروس کرونا در بخش‌های خاطره، دل نوشته، داستان کوتاه و شعر برگزار می‌شود.

ادامه خبر »

اکبر زنجان‌پور : تئاتر متفکر نباید درگیر درآمدزایی شود

هرمزبان - اکبر زنجانپور در یک گفتگوی زنده مجازی با شهرام گیل‌آبادی درباره رسالت هنرمندان و لزوم حمایت از آن‌ها در این شرایط بحرانی سخن گفت و درباره برنامه آینده‌اش توضیحاتی ارائه داد.

ادامه خبر »

واکنش تند سازمان برنامه و بودجه به گزارش دیوان محاسبات

هرمزبان - سازمان برنامه و بودجه کشور در اطلاعیه‌ای تاکید کرد:‌ گزارش تفریغ بودجه۱۳۹۷ کل کشور که توسط رئیس دیوان محاسبات کشور در صحن علنی مجلس قرائت شده، مقدماتی، یکجانبه و ناقص بود.

ادامه خبر »

خانواده‌ها فقط شهریه ثابت مهدهای کودک را پرداخت کنند

هرمزبان - مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در خصوص نحوه پرداخت شهریه مهدهای کودک گفت: والدین باید فقط شهریه ثابت مهدهای کودک را در هنگام تعطیلی آنها پرداخت کنند.

ادامه خبر »

عملیات پیچیده ۲۹ فروردین ۶۷ فراموش نخواهد شد/ با دستان خالی مقابل آمریکایی‌ها ایستادیم

هرمزبان - فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: تروریست‌های آمریکایی رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی ازجمله شهیدان دارا و رئیسی در ۲۹ فروردین ۶۷ را در آب‌های نیلگون خلیج فارس فراموش نمی‌کنند چراکه با دستان خالی مقابل آنان ایستادیم.

ادامه خبر »

دانشگاه پیام نور تعطیل نیست/ ارائه آموزش ها در بستر الکترونیک

هرمزبان - رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با بیان اینکه فضای مجازی فرصتی طلایی را برای آموزش ایجاد کرده است، گفت: به رغم شیوع ویروس منحوس کووید ۱۹ آموزش و درس این دانشگاه تعطیل نیست.

ادامه خبر »

شرق هرمزگان در معرض شدید ریزش ملخ طی هفته آینده

هرمزبان - مدیرکل آفات عمومی کشور، گفت: موج جدید ریزش ملخ طی هفته آینده بعد از گذر سیستان و بلوچستان به شرق هرمزگان در بشاگرد و جاسک می رسد ولی اطراق بیشتر آن مطمئنا در سیریک و میناب خواهد بود.

ادامه خبر »