خبر فوری

بایگانی ماهانه: دسامبر 2019

کاهش ۸ پله‌ای رتبه ایران در تعداد دانشجویان خارج‌از کشور/بازگشت ۳۰۰ فارغ‌التحصیل در ۹ماه اول ۹۸

هرمزبان:بر اساس آخرین نمایه‌سازی مهاجرتی دانشجویان ایرانی، تعداد دانشجویان ایرانی خارج از کشور در سال ۲۰۱۷ به ۵۲ هزار و ۵۲۱ نفر رسیده است که رتبه ایران در این شاخص بیستم جهانی است که نسبت به سال ۲۰۱۲ هشت پله کاهش یافته است؛ ضمن آنکه در حالی ایران رتبه ۱۸ را در میان کشورهای "دانشجو فرست" دارد که پایین‌تر از کشورهایی چون "چین"، "آلمان"، "فرانسه"، "آمریکا" و "ایتالیا" است. 

ادامه خبر »

احداث دیواره ساحلی پلدختر با سرعت لاک پشتی/ معارضین باعث ایجاد مشکل در پیشرفت کار هستند

هرمزبان:عملیات احداث دیوار ساحلی در حال اجرا است، اما با توجه به نزدیک شدن به بارش‌های شدید این میزان از پیشرفت نمی‌تواند از نفوذ سیلاب به شهر پلدختر جلوگیری کند.

ادامه خبر »

تأسیس "سازمان نظام طب سنتی" برای توسعه طب سنتی ضروری است

هرمزبان:استاد خیراندیش با تاکید بر ضرورت تأسیس "سازمان نظام طب سنتی" برای توسعه طب سنتی در کشورمان گفت: مطالبه ما از مجلس "تأسیس سازمان نظام طب سنتی" در راستای اصلاح متولی این طب در کشور است.

ادامه خبر »

جریمه ۱.۶ میلیون دلاری فیس بوک به دلیل افشای اطلاعات کاربران برزیلی

هرمزبان:وزرات دادگستری برزیل، فیس بوک را به اتهام افشای اطلاعات کاربران برزیلی خود به پرداخت ۱.۶ میلیون دلار جریمه محکوم کرد.

ادامه خبر »

اهواز، یک متر هم جوی آب ندارد!

هرمزبان:۱۴۹ میلیون دلار وام بانک جهانی می‌توانست شبکه آب ‌و فاضلاب اهواز را دگرگون کند اما چنین نشد. حالا که صحبت از گم ‌شدن وام بانک جهانی می‌شود، سه سال فرصت تنفس این وام هم به پایان رسیده و احتمالا دولت در حال بازپرداخت قسط‌های وامی است که جز به ابهام و اما و اگر از آن صحبت نمی‌شود.

ادامه خبر »

قتل، آدم ربایی و پاره کردن لاله گوش دختران خردسال؛ پنجه‌های خون آلود «سلطان»

هرمزبان:پرونده زن مطلقه معروف به «سلطان» که تاکنون به ۱۲ فقره کودک ربایی در شهر‌های مختلف کشور، سرقت طلا‌های دختران خردسال و قتل اعتراف کرده است در حالی روی میز قضات شعبه سوم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی قرار گرفت که بررسی‌های بیشتر با صدور دستورات ویژه قضایی برای کشف جرایم احتمالی دیگر وی همچنان ادامه دارد.

ادامه خبر »

نحوه‌ بررسی صلاحیت‌ها نقش بسیار موثری در میزان مشارکت دارد

هرمزبان:یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تاثیر نحوه‌ بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس بر افزایش مشارکت مردم در این انتخابات تاکید کرد: هیچ جریانی نباید احساس کند که صدایی در بین کاندیداهای تعیین صلاحیت شده ندارد.

ادامه خبر »

۲۰۱۹؛ سال ناامیدی ملت‌ها از دولت‌ها

هرمزبان:تا ساعاتی دیگر مردم در نقاط مختلف جهان،در حالی فرا رسیدن سال نو میلادی و ورود به دهه سوم سده ۲۱ میلادی را جشن می گیرند که قطعا برخی از تحولات و رویداهای رخ داد در سال ۲۰۱۹ اثرات جدی بر زندگی اجتماعی و شخصی آنها گذاشته است و سال جدید نیز وارث تبعات برخی از این اتفاقات خواهد بود.

ادامه خبر »

ماموریت مسافر سوئد برای قتل رقیب عشقی در تهران!

هرمزبان:دختر جوان پس از دوستی با یک پسر در کشور سوئد، نقشه قتل دوست پسر سابقش را طراحی کرد. این دختر و پسر پس از قتل در کوه‌های امامزاده داوود به صورت غیرقانونی از کشور خارج شدند.

ادامه خبر »