خبر فوری

بایگانی ماهانه: آگوست 2019

تصاویر / افتتاح طرح کارآفرینی خانه صنایع دستی روستای حسنلنگی

افتتاح طرح کارآفرینی خانه صنایع دستی روستای حسنلنگی با حضور فرماندار بندرعباس ریاست صندوق کارافرینی امید و بخشدار بخش تخت

شهروندخبرنگار هرمزبان با ارسال تصاویری از افتتاح طرح کارآفرینی خانه صنایع دستی روستای حسنلنگی با حضور فرماندار بندرعباس، ریاست صندوق کارافرینی امید و بخشدار بخش تخت خبر داد.

ادامه خبر »

پایان سلطه دلار بر نظام مالی جهانی خواسته مارک کارنی رئیس بانک مرکزی انگلیس

هرمزبان:مارک کارنی، رئیس بانک مرکزی انگلیس خواستار پیوستن بانک‌های مرکزی کشورها شد تا ارز ذخیره‌ای جایگزینی برای دلار ایجاد شود و مانع سلطه دلار بر نظام مالی جهانی شوند.

ادامه خبر »

کسب رتبه اول و دوم دانش آموز منطقه شهاب در پنجمین دوره جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی

کسب رتبه اول و دوم دانش آموز منطقه شهاب در پنجمین دوره جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی

هرمزبان: رئیس آموزش و پرورش منطقه شهاب از کسب رتبه اول دانش آموزان فرح آزادی و فاطمه پور دولابی در رشته پژوهش و کسب رتبه دوم کشوری در رشته بازارچه توسط دانش آموزان دیانا اسلامی و سمانه خاوند در پنجمین دوره جشنواره کشوری نوجوان خوارزمی خبر داد.

ادامه خبر »

گاهنامه دانش آموزی کالنگ / ویژه نامه عید غدیر خم

گاهنامه دانش آموزی کالنگ ویژه نامه عید غدیر خم

هرمزبان: در بخشی از این ویژه نامه می خوانیم: «غدیر، یک مقطع تاریخی نیست؛ همه تاریخ است. غدیر، با علی علیه السلام پیونده خورده و سخن از غدیر، سخن از خدا و علی علیه السلام، و سخن از محمد صلی الله علیه و آله و ابراهیم و موسی و عیسی است...»

ادامه خبر »

استقبال گسترده مردم رودان از حجت الاسلام عبادی زاده

هرمزبان: حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به رودان شهر زادگاه خود سفر کرد و با استقبال گسترده رودانی ها مواجه شد.

ادامه خبر »

چون پرده برافتد… / نگاهی به جدال لفظی رئیس اسبق و سابق قوه قضائیه

هرمزبان: نگاهی به جدال لفظی چند روز گذشته آیت الله محمد یزدی و آیت الله آملی لاریجانی و نگاهی به تاریخجه مکاتباتی از این دست در بین سیاسیون کشور را در ادامه می توانید مطالعه کنید.

ادامه خبر »

اطلاع رسانی پروژه مهر باید مبتنی بر تنویر افکار عمومی از برنامه های آموزش و پرورش باشد

هرمزبان: رییس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: اطلاع رسانی پروژه مهر باید مبتنی بر تنویر افکار عمومی و آگاه سازی جامعه ی هدف از برنامه های آموزش و پرورش باشد.

ادامه خبر »

علی صالحی : رونق تولید و اشتغالزایی، کارآمدترین ابزار برای پیشگیری از جرایم

علی صالحی : رونق تولید و اشتغالزایی، کارآمدترین ابزار برای پیشگیری از جرایم

هرمزبان:رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: حمایت از سرمایه گذاری مشروع، رونق تولید و اشتغالزایی را کارآمدترین ابزار برای پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی است.

ادامه خبر »