خبر فوری

بایگانی ماهانه: ژوئن 2019

آیا با پیشنهاد نماینده شرق استان مبنی بر تقسیم هرمزگان موافقید؟

نظرسنجی هرمزبان

هرمزبان: در نظرسنجی هرمزبان با موضوع تقسیم هرمزگان و تشکیل هرمزگان شرقی شرکت نمایید و دیدگاه خود را با هم استانی ها به اشتراک بگذارید.

ادامه خبر »

مهرداد تاجیک : افزایش کمک های مراکز نیکوکاری به نیازمندان

هرمزبان:مهرداد تاجیک گفت نیکوکاران هرمزگانی در سه‌ماهه سال جاری بیش از چهار میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان و محرومان کمک کردند.

ادامه خبر »

پنج پرونده میراث ناملموس هرمزگان در کمیته ثبت ملی آثار بررسی می شوند

میراث ناملموس هرمزگان

هرمزبان: معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان از بررسی پنج پرونده میراث ناملموس هرمزگان در کمیته ثبت ملی آثار خبر داد.

ادامه خبر »

عملیات داکینگ نفتکش غول پیکر در مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران

عملیات داکینگ نفتکش در خلیج فارس

هرمزبان: معاون امور دریایی اداره کل بنادرودریانوردی استان هرمزگان از عملیات داکینگ یک نفتکش غول پیکر در مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران خبر داد.

ادامه خبر »

تحلیل/ دلیل واقعی عدم حمله آمریکا به ایران از منظر اسپوتنیک فارسی

هرمزبان

هرمزبان: سایت اسپوتنیک فارسی در یک نوشته تحلیلی به بررسی دلیل واقعی خودداری آمریکا از حمله به ایران پس از ساقط شدن پهپاد این کشور پرداخت.

ادامه خبر »

اعلام فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی

اعلام فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی

هرمزبان:معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از اعلام فراخوان بیست و سومین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی و سومین جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران خبر داد.

ادامه خبر »

وزیر ارتباطات در مجلس: تأمین محتوای شبکه ملی اطلاعات وظیفه من نیست

هرمزبان: وزیر ارتباطات گفت: تامین محتوای شبکه ملی اطلاعات برعهده وزارتخانه من نیست و تهیه محتوا از وظایف سایر دستگاه‌هاست.

ادامه خبر »

راهکار دانشگاه آزاد برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی دفاع از پایان نامه

دانشگاه آزاد اسلامی و کاهش هزینه های دفاع از پایان نامه های دانشجویی

هرمزبان: رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزادی اسلامی گفت: دانشگاه آزاد برنامه ریزی پژوهشی را به نحوی انجام میدهد که دانشجویان قادر باشند در موعد مقرر دفاع خود را انجام دهند. وی افزود: نظام کنترل کیفی بر کارهای تحقیقی پایان نامه های دانشجویی، از طریق داوری این مقالات در مجلات دانشگاه اعمال می شود.

ادامه خبر »

اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در آموزش و پرورش ابوموسی

هرمزبان: معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابوموسی گفت: طرح بسیج ملی کنترل فشار خون ویژه پرسنل اداری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی اجرا شد.

ادامه خبر »

برنامه محوری براساس سند تحول بنیادین، چراغ راه مدارس در پروژه مهر است

برنامه محوری براساس سند تحول بنیادین، چراغ راه مدارس در پروژه مهر است

هرمزبان : سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی برنامه محوری مدارس بر اساس سند تحول بنیادین را چراغ راه مدارس در پروژه مهر دانست و بر ضرورت برنامه ریزی برای جهت دهی فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس تأکید کرد.

ادامه خبر »