خبر فوری

بایگانی ماهانه: می 2019

زلزله خانمان برانداز ملخ ها در سیاهو / جای خالی ستاد بحران در وضعیت بحرانی کشاورزان و مردم

هرمزبان: با هجوم ملخ های صحرایی به دهستان سیاهو محیط زیست این منطقه و زندگی هزاران نفر از اهالی در معرض خطر قرار گرفته است. خطری که میزان آسیب آن از زلزله ۸ ریشتری هم بیشتر و مخرب تر است.

ادامه خبر »

رضا برومند : رونق اقتصادی با توسعه آموزش در بخش گردشگری

هرمزبان: رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هرمزگان از برگزاری دوره‌های آموزشی برای تورگردانان و فعالان حوزه گردشگری خبر داد.

ادامه خبر »

بیانیه جمعی از دانش‌آموختگان و اساتید دانشگاه ادیان در واکنش به مزایده دانشگاه

واکنش دانش‎آموختگان واساتید به مزایده دانشگاه ادیان ومذاهب توسط بانک ملی

هرمزبان:گروه اندیشه ــ در پی اقدام بانک ملی ایران در به مزایده گذاشتن دانشگاه ادیان و مذاهب، جمعی از دانش‌آموختگان، اساتید و کارکنان این دانشگاه بیانه‌ای صادر کردند.

ادامه خبر »

اهدای عضو | جزئیات اهدای اعضای بدن دختر جوان هرمزگانی در شب تولدش

هرمزبان: اعضای بدن زهرا حسین پور فرزند عباس دختر جوان ۲۰ ساله اهل هشت بندی که بر اثر یک ضایعه ناگهانی دچار مرگ مغزی شده بود، در شب تولدش اهدا و به تعدادی بیمار جان دوباره بخشید.

ادامه خبر »

پرچم بزرگ پرافتخار ایران اسلامی در جنوبی ترین نقطه جزیره ابوموسی بر افراشته شد

پرچم بزرگ پرافتخار ایران اسلامی در جنوبی ترین نقطه جزیره ابوموسی بر افراشته شد / سالروز آزادسازی خرمشهر

هرمزبان: باحضور مهندس پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی، سرهنگ مرادی فرمانده قرارگاه راهکنشی امام سجاد(ع)، جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر پرچم بزرگ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در جنوبی ترین نقطه جزیره استراتژیک ابوموسی برافراشته شد.

ادامه خبر »

داستان تکراری حادثه در جاده غیراستاندارد سیاهو – بندرعباس / رالی مرگ در جاده ناایمن

هرمزبان: شهروندخبرنگار پایگاه خبری هرمزبان با ارسال تصاویری از وضعیت جاده سیاهو بندرعباس از داستان تکراری حوادث ناگوار در این جاده خبر داد.

ادامه خبر »

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی : ظرفیت دکتری به طور جدی کم نشده است

هرمزبان:رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تبیین رشته های درست و کارآمد برای اشتغال دانشجویان، اظهار کرد: اگر جذب دانشجویان در مقطع دکتری به منظور تربیت فناوران و پژوهشگرانی باشد که اقتصاد دانش بنیان را حمایت کنند و کارآفرینی را ارتقا دهند، راه درستی را در پیش گرفته ایم.

ادامه خبر »

نشست پیوستن بندرعباس به شبکه شهرهای خلاق با حضور عباس امینی زاده

نشست پیوستن بندرعباس به شبکه شهرهای خلاق با حضور عباس امینی زاده

هرمزبان:در نشستی با حضور عباس امینی زاده شهردار بندرعباس و دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، زمینه‌های پیوستن شهر بندرعباس به شبکه شهرهای خلاق، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ادامه خبر »

نماینده ولی فقیه در هرمزگان : مردم با گرانی می‌سازند اما با فساد نه

نماینده ولی فقیه در هرمزگان : مردم با گرانی می‌سازند اما با فساد نه

هرمزبان: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان گفت: مردم با گرانی می‌سازند اما با فساد نه. زیرا ما برای گرانی توجیه داریم اما برای دستگاه قضا توجیهی نداریم.

ادامه خبر »

اهدای خون اهدای زندگی / نیاز به همه گروه‌های خونی در هرمزگان

هرمزبان: مدیرکل انتقال خون هرمزگان از نیاز به همه گروه‌های خونی در استان خبرداد. وی گفت اهدای خون را به شب های قدر موکول نکنید.

ادامه خبر »

ستاد دیه هرمزگان : کمک ۳۷۰ میلیون تومانی خیران در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

هرمزبان: مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان از جمع اوری ۳۷۰ میلیون تومان در هشتمین جشن گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد در بندرعباس خبر داد.

ادامه خبر »

توضیحات درخصوص ممنوعیت ورود معلمان مرد در مدارس استعداد‌های درخشان دخترانه

هرمزبان:رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در واکنش به گلایه دانش آموزان این مدارس نسبت به ممنوعیت ورود معلمان مرد توضیح داد.

ادامه خبر »

خسارت جبران ناپذیر تورهای مونوفیلامنت به ذخایر آبزیان

هرمزبان: محمد جوانمرد معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان گفت: تورهای مونوفیلامنت آسیب جدی و جبران ناپذیری به ذخایر آبزیان می‌زند.

ادامه خبر »