خبر فوری

بایگانی ماهانه: دسامبر 2018

پاکستان در سالی که گذشت-1| از شروع تنش میان واشنگتن و اسلام آباد تا افزایش فشار بر حزب نواز

هرمزبان:با پایان سال 2018 میلادی نوبت به مرور مهمترین حوادث سال 2018 در پاکستان رسیده، سالی که مهمترین اتفاقات سیاسی تاریخ پاکستان را رقم زده است.

ادامه خبر »

بلاتکلیفی 10 هزار کانتینر در بندر شهید رجایی

هرمزبان:‌در نشست مشترک مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با مدیرکل جدید گمرک شهید رجایی، بر لزوم تعامل و همکاری دو مجموعه برای ایجاد یکپارچگی بیشتر فعالیت های درون بندر، کاهش میزان ماندگاری کالا در محوطه ها و ‌دقیق و شفاف تر شدن تبادل اطلاعات بین گمرک و بندر تأکید شد.

ادامه خبر »

ملی‌پوش قایقرانی معلولان: تداوم تعطیلی اردوها به قایقرانان لطمه می‌زند

هرمزبان:عضو تیم ملی قایقرانی معلولان گفت: با وجود این که اردوی تیم ملی قایقرانی معلولان مدت 2 ماه است در دریاچه ورزشگاه آزادی تعطیل است، اما در جزیره قشم به سختی تمرین می‌کنم تا سال آینده سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را در مجارستان از دست ندهم.

ادامه خبر »

هیچ دانش آموزی نباید به خاطر مشکل مالی از مدرسه جا بماند

هرمزبان:مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: توسعه عدالت آموزشی از برنامه های دیگرمان است، کف این عدالت آموزشی این است که تمام دانش آموزان استان هرمزگان که در سن مدرسه قرار دارند باید جذب مدرسه شوند.

ادامه خبر »

در یکشنبه خونین مشهد چه گذشت؟/داستانی خواندنی از سال‌های مبارزاتی آیت‌الله خامنه‌ای

هرمزبان:رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از نویسندگان در مهرماه 97 فرمودند: «رمان بسیار مهم است بهترین ابزار برای شناخت یک ملت است. ما ابزاری بهتر از داستان سراغ نداریم». «چُغُک» نمونه‌ای از این رمان‌هاست که می‌توان با آن بخشی از تاریخ مبارزه ملت ایران را شناخت.

ادامه خبر »