خبر فوری

بایگانی ماهانه: آگوست 2018

گرانی خودرو با وجود ساخت داخل 80 درصد قطعات به دلیل سوء مدیریت است

هرمزبان:نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از گرانی های اخیر خودرو به رغم ساخت 80 درصد قطعات در داخل کشور گفت: چرا باید با نوسانات قیمت ارز این قدر قیمت خودرو با تلاطم روبه رو شود؟

ادامه خبر »

قرآن بزرگترین مظاهر رحمت مطلقه الهیه و مایه ی عزت مسلمانان است/ رفتارهای سیاسی و اقتصادی اروپا؛ فریبنده و ظاهرنما

هرمزبان:کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه بوشهر در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: قرآن کریم سعادت همه بشر را بیمه کرده است و قرآن از بزرگترین مظاهر رحمت مطلقه الهیه و نخستین و گسترده ترین رسانه جهان اسلام و مایه ی عزت مسلمانان است.

ادامه خبر »

ای کاش در 18 یا 20 سالگی ازدواج می‌کردم+فیلم

هرمزبان:​ ستاد ازدواج گل‌های علوی به محوریت کانون فرهنگی هنری مهدوی و با شعار لبیک یا رسول‌الله و یا هدف احیاء سنت نبوی و علوی، ترویج فرهنگ ازدواج آسان، تشویق و ترغیب نسل جوان برای ازدواج بهنگام، کاهش سن ازدواج و افزایش امید به زندگی اقدام به برگزاری جشن ازدواج 313 زوج جوان کرد.

ادامه خبر »

صهیونیسم افکار جعلی خود را از طریق دین بر مسلمانان تحمیل می‌کند

هرمزبان: استاد دانشگاه گفت: صهیونیست‌ها شبانه‌روز در تلاش هستند از طریق دین، افکار جعلی خود را بر مسلمانان تحمیل کنند؛ بنابراین جعل احادیث یکی از اقداماتی است که آن‌ها در برای تحقق شکاف میان مسلمانان در دستور کار خود قرار داده‌اند.

ادامه خبر »

انجام 23 پرواز برای انتقال ۶ هزار حاجی به کشور

هرمزبان:مسؤول عملیات حج ‌قشم‌ایر گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی قشم در مسیر جده-تهران و مدینه-تهران جهت بازگشت حجاج ایرانی از روز سه شنبه 6 شهریورماه آغاز شد و تا روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ادامه دارد.

ادامه خبر »

از دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار نقاشی برای اندروید تا پخش کننده صوتی و تصویری اندروید

هرمزبان:در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۲۲)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

ادامه خبر »

احتمال فیلتر شدن هاتگرام و تلگرام طلایی از زبان وزیر ارتباطات/ ترس ترامپ از فاش شدن رابطه‌اش با روسیه/ دستاورد بزرگ آذری جهرمی در وزارت ارتباطات/ درگیری ماهیگیران انگلیسی و فرانسوی + فیلم

هرمزبان:

ادامه خبر »